Separera namn med ett kommatecken.
Herp derp. :p
Spelade ettan för nåt år sen år avinstallerade det nästan direkt.
Buggigt som tusan är Skyrim.
Gjorde jag när jag installerade min datormus jag köpte drygt 2 månader innan tangentbordet. Jag misstänker att tangentbordet försöker spela upp...
Skyrim ju :D
*tack* Jaha, okej :p
Gjorde du något speciellt för att få det att fungera eller bara fungerade det från början? EDIT: Det verkar fungera att starta låten igen, men...
Say what? :p
På mitt tangentbord, ett Logitech media keyboard 600, ska man inte kunna både pausa och starta musik från spotify? Pausa går bra, men inte att...
Äsch, jag struntar i sånt ^^
4305ms; troll hör inte hemma här. Hejdå. Hur säger ni gällande apelsin? En eller ett?
Nej, tänk inte så! :eek:
Det låter även konstigt vid uttal :p
+1 Och i denna tråd delar vi våra preferenser :)
jag brukade säga ett borr men nu tycker jag det låter helt fel. Jag säger en borr, till den där metallhistorian du stoppar in i borrmaskinen. Jag...
Browsade runt på mitt favoritköpcenter denna vecka och hittade en hel hög spel som jag skall testa. Jag har kollat och kan spela allihopa. Vad...
Hej på dig! :)
Barbie; Du är ju allt annat än ful :)
Tjenare alla damer och herrar och Facemeat; Fan vad härligt det känns nu! Satte mig vid aSTRa imorse med syftet att klara en fas på lastbil....
Det är bäst om du alltid kollar upp ett spels system requirements innan du spelar det. Battlefield 3 kräver minst: 2.4Ghz Intel Core 2 Duo eller...
Class 10 - 10MB/s överföringshastighet och Class 4 - 4MB/s överföringshastighet. -- - Tapatalk'd from a jailbroken iTouch 4G.
Det enda i livet vi vet med absolut säkerhet - är döden. That sucks.
Religion, intresserar mig inte för fem öre och ger inte ett lingon för det. Prov. Känns inte som ett rätt sätt att bevisa ens kunskaper då vissa...
Jag laddade en gång upp en video med en annans låt. Videon togs bort så fort Youtube upptäckte den och smackade på mig en fet varning. Ingen...
Nån som kan ett bra skjutspel som gör sig bäst singleplayer? Har återfått ett litet sug för skjutspel och gillar om det finns en bra story och...
Som titeln lyder, vad säger ni? En/Ett av någonting. Säger du en/ett apelsin? I så fall, varför? En/ett borr? Om mods ej samtycker med...
Svårt och svårt.. Svårighetsgraden på provet beror främst på hur mycket du pluggat/redan kan :) Ett prov andra klassar som svårt, kanske du...
Laddar du upp en video med en låt som är en annans utan den personen medgivande så strider det mot copyright-lagen och ditt konto kan belönas med...
I så fall utanför Off Topic-delen då den officiellt är borta i hela Off Topic-delen.
Säger han som för det mesta alltid skrev +1.
Häromdagen i och med låsningen av tack-tack-tråden. Den försvann på grund av missbruk.
Det här är riktig musik! <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/EZjevnnkA20" frameborder="0"...
mumsar lussekatter, Fyfan vad goda!! I <3 affären.
Okej då :)
jag gissar på att Empean är en kompis till dig? :)
Jag tänker inte gå in på en diskussion om homosexualitet. Jag tror ni [speciellt DreamHawk;] minns senast :p
Jag vet, men du kommer inte gilla alternativet. Antingen lagar du den själv eller frågar dig runt om en kompis kan fixa den. Visst, Anovo KAN...
Hade jag inte brytt mig hade jag aldrig frågat , men visst, var sur då. Sent from my E10i using Tapatalk
Var hände igår då? DreamHawk; Sent from my E10i using Tapatalk
Jag lär aldrig lämna stadiet där jag helt enkelt inte bry mig om mycket för det finns en hel del som är totalt ointressant å det grövsta. Typ...