Separera namn med ett kommatecken.
:). :)
Min kusin kan tydligen mounta spel och spela :p Och hon är 8 :cool:
Jag har en sådan kylplatta som Facemeat; länkade till och den är GRYM! :D Visserligen blir laptopen fortfarande varm, men det beror på att jag...
Vad för funktion fyller ens halsmandlarna? :p #orkarintegoogla
:cry: Jag har personligen aldrig migrän, men jag kan nästan tänka mig hur det känns. Min far har haft det åtskilliga gånger.
Green Day - Castaway <3
Samma här :)
Och jag bara svarade :p
Stekpotäter, köttbullar och bacon blandat i ett. Redigt gutt :)
Skrev inte anon på twitter att han inte skulle hacka? Var inte det falska rykten? Sent from my E10i using Tapatalk
Är på minneslunden <3 Sent from my E10i using Tapatalk
Jag har bara hört om folk som opererat bort halsmandlarna, men aldrig gjort det själv. Varför gör man det? Det beror ju på något, men jag vet...
Fortfarande ung :) Fast jag är bara 18 :p
Hur blev det så? Var det efter bortopereringen av halsmandlarna?
4305ms; hur gammal är du då? :p
Jag vet inte med er, men jag har hellre en androidmobil som är laggig än en iPhone Någon som vet om det finns några andra än iDroid som pysslar...
Mat e redigt gjutt :) Uttalat på äkta småländska :P
Är inte Electronic Arts lite väl integritetskränkande? För att få spela Battlefield 3 måste man godkänna deras jävla avtal som ger dem rätt att...
Jag kör med Microsoft Security Essentials och Malwarebytes och det är skitbra :) Lagligt gratis också :p Jag brukade först köra med ESET Smart...
En zte light med sketchbook mobile :) Sent from my E10i using Tapatalk
Noscript <3 Jag menade inte bokstavligen hur.. Du vet att det är något man frågar bara :p
Vad? Vem? När? Hur? Vem är Anonymous och vad har han tänkt göra med Fejset?
Enligt moderatorerna blev han och gandock temporärbannade för att de inte kunde uppföra sig. Några sidor bak så hade vi en ganska livlig...
Denna ska tydligen vara väldigt populär: Omdmen om Wacom Bamboo Fun Pen & Touch Medium
DreamHawk; Hur går det med kortet? Du hade klarat uppskrivningen, så hur mycket är det kvar till kortet?
Angående Tapatalk för iOS. Det suger, men är bättre än alla andra alternativ. Det dåliga med Tapatalk för iOS är att det inte finns en flik för...
24 timmar? Gnadocks ban är till 11/11, och det är en vecka.
Självklart, men det var inte det Facemeat ville poängtera.
I alla fall följa reglerna. Lägg gärna till förbud mot sarkasm/ironi i reglerna för att ge en tydligare, mer rättfärdigare ban nästa gång.
Du kan väl inte förvänta dig att vett och etikett skall förekomma på en Sandlådetråd i Off Topic-delen av detta forum?
Hur får du ihop detta?
För att förkorta det hela. 1. Vi hade en diskussion om rasism och huruvida det är okej att säga ordet neger. 2. Den blev allt livligare. 3....
Skulle inte jag vara :p Kunde han inte satt ditt namn på en vettig och prisvärd mobil?
Kan någon ge minst en vettig förklaring till Gnadocks ban? Han var varken otrevlig eller brukade svordomar.
Oh fan :eek:
Enligt Hund så kunde inte Gnadock och Kent bete sig, sen kan vi andra ha delade åsikter om det.
På ett sätt, ja. Det blir inte lika mycket knärörelse i och med att lastbilen då inte har en koppling. En lastbilskoppling är ganska seg.
Read the f****** manual.
Magnus; Skulle det inte varit härligt med fullautomat i bilarna en 10 år tillbaka? Då kanske du inte skulle haft lika ont i knäna?
Speaking of nothing: Det här är jag om en 30-40 år: [IMG]