Separera namn med ett kommatecken.
så var det för mig med... fick trycka på försök igen ett gäng gånger, men efter ca 20 tryckningar så kom download igång, så resten gick på nån...
hur menar du... "låser sig" ?
jag som trodde att "rulla kula" var något totalt annat.. ;)
jag gissar att det drar hyffsat med power, men testa du några dagar och återkom med resultat. *väntar ivrigt*
Med Telia funkar det fin fint...
varför tror alla direkt att jag tycker att nördigt är en dålig sak... skriver ju att jag älskar er ju... :cry:
avinstallera kies, rensa upp i registret med ett valfritt prog. Avinstallera allt som har med Samsung att göra i datorn. Installera Kies 1.5.1...
68.xxxkb
hahahahahaha... fantastisk nördig tråd.... helt jävla fantastisk!! Love you guys, truly.. :)
hahahaha... genom Kies går allt.... vet du väl.... :)
nice :)
nyaste heter: 1.5.3.10093_31
Kies funkar bättre efter update, tycker jag.... iofs så hade jag inte problem med 1.5.1 heller....
...man får hammra på knappen update... till slut hugger det i.... :)
stäng ner allt "lull-lull" som widgets, Launchers.... theman och testa Kies efter det....
Bra Husknuten, det har jag med funderat över....
... har sökt som fan, men hittar ingen.... iofs så kunde jag updatera med kies, men det är ju bra om vi kunde hitta en dl-länk..
den på svenska samsung är 1.5.1
Det finns inte att köpa bakstycke av aluminium?
Vissa program på mobil gör så att kies krånglar, tex. "LauncherPro"... använd "home Switcher" och ställ om till default hemsida innan du kör Kies....
såja, Kies uppdaterad.... uppsnyggad, vid update så får man fråga om man vill göra en backup på telefonbok... bra.... nu är vi redo för froyo... :)
gjorde nog 15 försök att köra updaten, men rätt som det var högg den i... :) kört updata i ca 10 min.... 232kb av 68509kb .... swiiiiish!...
nu fick jag "napp" .. Kies uppdaterar men det går saaaakta... tryck ut jävla Froyo nu också då....
hahaha... jaja, så kan det säkert vara, men att Swypa med fingrarna är inte lätt, rekordet är säkert satt med någon pek-don...
jag köpte min sgs i sverige och har swype... och jag tycker det suger balle... vad är grejjen med swype.... skit dåligt ju...
jo, men filen var på 51xxxkb
det var update av kies... nu när jag håller mus över "uppgradera inbyggd programvara" så poppar det upp en ruta att det finns uppdatering... sen...
men va fan... vilken version är kies på nu då... har 1.5.1.10074.45
stod ingenting, hoppade över till en update popup... massa .dll filer som hämtas.....
uppdaterar från Kies nu... är det Froyo :) 51542kb storlek på update
Går ju att kolla på Svt Play med 2.1 Men 2.2 får ju full stöd för Flash 10.1
på min skiljer sig inställningarna mot din: har inga problem med sms eller mms :) WAP namn - Telia SE WAP APN - online.telia.se proxy -...
vad? Svarar du när du låser upp telefonen??
Laddar varje natt här också, även lite på dagen också när det är hårdkörning....
..och ditt glas är alltid halvtomt också... va? ;)
JA! Finns inget program att ta en screen-dump om du inte har rootat... rätta mig om jag har fel.. har inte testat men....: How-to: Capture the...
jag väntar lite till... ifall inget händer, då jävla ska det "donas"... :mad:
hahaha... då tar jag mina gamla arbetsstrumpor då... :p
Brev från Samsung, Nordic idag: [IMG]