Separera namn med ett kommatecken.
Du kunde inte gjort bilden bara nån pixel mindre? :P
Det har du rätt i! I min lastbil skall jag rulla fram på Sveriges vägar! Typ som :D fast med stängda ögon, typ-
Ja jävlar, här blir det att inta en del dricka! Kanske runt två liter, minst! Fast, eh, detta gäller Lidl's Freeway-Cola :D
https://swedroid.se/forum/52681-dagens-i-landsproblem.html :)
Hej! Jag tänkte vi kunde ha en diskussionstråd om Bethesdas nya spel Skyrim som släpps 11/11/11. Här för vi diskussioner samt spekulationer om...
Efter att ha skummat igenom alla bilder här så får de fan mig att likna ett jävla skogstroll :O
Jag har en lektion idag, en, och den är ju jättenödvändig ^^
God god damn morgon på er :)
Är 0.7ampere mycket för en mobilladdare? Sent from my E10i using Tapatalk
Är det säkert att använda en Samsungladdare till min mobil? Den är microusb och volttalet ligger på 5V precis som min andra. Edit: kan tillägga...
Du ska la fan inte äta glaset ^^
Kan det inte komma untehered jailbreak till iOS 5 snart? Vet att tethered finns och semi-tethered ser väldigt lovande ut, men ändå..
Ett av de största fails jag gjort på länge var när jag skaffade en smartphone med löjligt liten skärm och kass hårdvara :( (X10 Mini)
Dricker ett glas norsk Coca-Cola just nu. Smakar på ett sätt bättre en svensk Coca-Cola.
Din mor låter som en tämligen vis kvinna, må jag säga.
Du kunde inte gjort bilden liite mindre? ;)
Jag gillar inte det. Att göra det är bara omoget.
Du gillar att reta det motsatta könet, du xD
Ville du verkligen veta hennes vikt eller ville du framföra din poäng?
Televisionsprogram?
Fråga istället: Vilket betyg vill jag ha? Sen när du pluggar, läs då så att du får förståelse för vad det innebär, annars lär du dig bara ytligt.
Irriterad much? :p
Mitt grafikkort har också Eyefinitiy <3
Billys + två minuter i micron = profit :D
Barbie; Låt sambon veta att han lever, sen när han kommer hem :D
Ja, det är pissigt när det händer. Jag hade kunnat skutta över och smaka, men jag bor runt 30+ mil därifrån :p
Din ilska är befogad. Sådant är jobbigt när det händer.
Vad har hänt? :O
sabaton <3
Tror du kan se sånt via handcent. Tror inte det finns annars.
Vilka här har ett fejsbok-konto? Tänkte det kunde vara kul att adda er :)
Tänkte vi kunde ha en tråd där vi, om vi vill och känner för det, postar en bild på sig själv. Vad tror ni? Regler: Kom ihåg att det är helt...
>_<
Ett av mina värre fails var när jag lät San Andreas Mod Installer (SAMI) installera mina bilmods. Det fuckade ju fanimig upp hela gta't igår genom...
Gjorde just svåraste TK-frågor och vägmärken på aSTRa och det verkade som det gick bra. Stod repeterat och hade inte många fel Sent from my E10i...
jag är hungrig, trött, irriterad och växelvis varm och kall. Blir sängen snart för jag börjar 9.20 imorgon.
han bor längst uppe i norr :) Det är typ en Bechamelsås fast utan muskotnöten.
CSS - Guide för nybörjare - CSS kurs
Ser man på :) Jag brukar också blanda in hidemyass's proxy-tjänst och email-tjänst om jag "måste" regga mig på mystiska sidor. Hide My Ass!...
Nja, kokar man makaronerna 7-8 minuter i mjölk så får makaronerna en konsistens som får en att vilja spy.