Separera namn med ett kommatecken.
Den grå jag har inte kikat på! Måste göras. Visste inte ens att det fanns en grå. Angående tjockleken så är jag inte lika övertygad. Tror den...
Finns det inga spel som är snabba men verklighetstrogna? Nu har knivhelvetet spridit sig till det rankade också. Är det inte så att man blir...
Kom och tänka på en sak. Jag såg en film som jämförde iPhone 5 med Lumia 920. Med skal, ett ganska normalt, växte IP5 nästan ikapp 920. Det måste...
Inte för mig! Däremot vet jag andra som krockar oftare. Mest i stolpar och annat men ändå. Jag tappar inte min telefon heller så för mig är...
Jo jag vill inte heller ha ett ekollon, eller vad det nu är, som startmenyikon direkt :p
Har ett par jag brukar lira med men det är ju alltid kul med fler när vännerna tryter :) Drar ett PM! Är du en knivmästare månne? Jag är helt...
http://bit.ly/WhQ2FF :p Har inte spelat spelet men första länken där snackar om master keys och annat.
Visst. [IMG] Istället för att ha en jailbreakad iPod är detta nu min tråkiga tisdag...
Ja mjukvaruproblemen brukar Nokia lösa rätt snabbt. Det är väl hårdvarubiten som är lite oroande om de inte får styra på det.
Det funkar ju nu men inte till WP8. Borde ju funka lika bra på 7.8 som 7.5 men man vet ju fan aldrig :p
Det som gör det så bra är att känslan ifrån COD-serien är kvar. Man känner vilket spel man lirar så att säga. Sen slutar likheterna. SÅ mycket...
http://gdeluxe.com/boom-ios-6-jailbreak-untethered-download-install/ Där är sidan jag följde. Men en annan sida sa att man skulle välja OS-filen...
Börjar ju bra. Följde en guide. Laddade ner redsnow och försökte. Gick ju åt helvete. Nu är den svart. Återställer i iTunes nu och försöker sen...
Sant! Hur fan jailbreakar man? Jag skiter lite i apparna som ligger där nu faktiskt. Har inget extremviktigt. Finns det någon sida som någon...
Cool! Hoppas Spotify funkar med 7.8. Annars blir det att vänta. Jag förstår inte varför inte Spotify ser det som prio att ligga med appar redo...
Helt korrekt. Även om han försöker lura in en i diskussioner med låga slag under bältet och dumförklaringar är det nog bäst att ignorera. Det...
Jo jag tänkte också det men det gick inte. Skulle det varit tre CD-skivor hade det inte varit några problem, då är det ganska lätt att manuellt...
Det var lite väl lite inställningsmöjligheter bara. Jag vill ju ha mitt vänstra nederhörn för att komma till Modern UI... Skulle vilja flytta ut...
Håller på att installera det. Testa måste man!
Ja verkligen. Det är som när en kund kommer in och skall köpa en Apple TV. K: Kan jag nu alltså streama allt ifrån min dator trådlöst till den...
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/b6dCwfmsTQ8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Bjussar på lite lir...
Visst är det hemskt att vi tar i såpass många invandrare utan att kunna ta hand om dem. Hade vi gjort det på ett bättre sätt hade argumentationen...
Som en papegoja; Black Ops 2, är det någon som lirar?
Elecroworld är ägt av Dixon-gruppen som också äger Elgiganten. Nu är ingen av de med men ändå :) Jag röstade Inet på både bästa shop och bäst...
Testade en 8X idag på Elgiganten och nu är den ungefär lika smal som min Lumia 800, men högre, så jag höll den precis likadant i en hand men så...
Det har du faktiskt rätt i. Det hade jag helt glömt av men nu när du säger det så hörde jag samma saker då. Precis som när XP släpptes. Då var...
Here we go again :cry: Ofan. Det där ser ju rätt spännande ut faktiskt. Trodde inte det var så mycket faktiskt.
Jag är helt med dig. Det är så bakåtsträvande. Du har ju startmenyn längst nere till vänster. Nu är det genvägar istället för att du måste leta...
Det som stör mig mest är att den inte kan sortera efter mappar. Eller kan den det så är jag helt plötsligt ganska nöjd :) Jag har ett par...
Allt. Min dator tar under minuten att starta nu med Windows 8 och SSD. Windows 7 tog 1 minut och 20 sekunder. Det efter lite koll på vad som...
SÅ jag avskyr iTunes. Man kan inte sortera på mappar, man kan inte dra musik rakt in till spelaren utan måste ha ett jävla bibliotek, går inte...
Supporten är jättebra. Det kan ta lite tid att få svar ibland men inte mer än någon dag eller två. I alla fall inte när jag frågat, förbokat och...
Jag förstår poängen men jag väger det mot att de skall hitta på något busigt, som jag inte samtycker, med just mina uppgifter och mig. Känns som...
Sluta lägg ord i munnen på mig. Bara för att yrkeschaufförer bör sköta sig mer än en normal person betyder inte det att en normal person inte...
Det känns som om du tänker för mycket. Vad spelar det för roll ifall den reklam som du väljer att visas är riktad mot dina intressen? Eller vad...
Yrkestrafik skall sköta sig. Då har man ofta ansvar över antingen mer vikt på vägen eller folk som sitter med i fordonet. Det var ett märkligt...
Inte särskilt. Ungefär som att prata med en passagerare i baksätet och titta i backspegeln då och då. Men nu var det iofs inte det tråden...
Haha, det var lite roligt :) Brukar du röka på, Avicii, eller är det bara "fo show"?
Nähä?
Har en äldre Wacom modell billigare. Tappat bort pennan så nu ligger den mest i min skrivbordslåda. Den funkade helt ok för sitt pris som var runt...