Separera namn med ett kommatecken.
Eller fan det är inte en 4s va? Det vill jag ju ha :( Sent from my iPod touch using Tapatalk
Funderar med på det :p Väntar på en snygg telefon som kan ersätta min lumia... Sent from my iPod touch using Tapatalk
Har inte kollat om det går att byta. Det går mycket snabbare att surfa på min Lumia än någon Android jag ägt.
Fjärde.
Så bra matcher... Och ikväll vid 21 kommer nya live! Sent from my iPod touch using Tapatalk
Vad är det för melonsnus alla snackar om? Hur ser dosan ut? Måste testa :) Sent from my iPod touch using Tapatalk
Länka, har nog fel kanal eller så ser jag helt enkelt inte vart jag hittar dem :( EDIT: Tror jag hittade nu! En 14 timmar lång stream seems legit!
Om jag får den för 2000:- inkl. upplåsning så tar jag den! Står för frakten. Eller byte mot ett PS3 med lite spel och tillbehör! Har ett som...
Skit som fan att de inte lagt upp matcherna i efterhand. Får väl leta efter pissig Youtube-kvalle... EDIT: Som inte heller verkade finnas.
Appar som inte uppför sig som man förväntar sig, telefonen behöver startas om för att inte microlagga, ja instabilitet helt enkelt :)
Bump 2 :) Sent from my iPod touch using Tapatalk
http://www.twitch.tv/riotgames http://www.leaguepedia.com/wiki/Season_2_World_Championship
Samma på min iPod touch. Seg som fan och appar krashar hela tiden.
Byta mot PS3 med tillbehör? Sent from my iPod touch using Tapatalk
Bump! Kan tänka mig byte till en IP4S om det är någon som har en liggandes och hellre spelar ps3! Sent from my iPod touch using Tapatalk
Det är bara att lägga in ditt gmailkonto i telefonen så fungerar allt fint. Har både min och flickvännens i min 800! Sent from my iPod touch...
Så snart ett företag bygger en SNYGG Android-telefon som inte är större än 4" och inte har microlagg köper jag den :) Sent from my iPod touch...
Lite tvärt emot mig då :p Jag har hellre något som känns färdigt. Sen använder jag inte det öppna i android så det väger inte så tungt hos mig...
Jo men jag pallar inte att byta rom och skit. Vill att det skall funka out of the box... Sent from my iPod touch using Tapatalk
Inte än och det är precis det jag väntar på :) Min tjej har en SGS2 och den kommer väl få JB rätt snart? Jag vill inte till iPhone egentligen...
Börjar tro att iPhone är nästa telefon för mig :( Blir så trött. Först hade jag iPhone. Blev trött som fan på systemet. Körde Android i ett par...
<iframe width="853" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/WA7vcKQfH6w" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Så jävla bra flyt på...
Om du får meddelanden står det på startsidan i de rikes du lagt dit för de appar du vill skall synas där. Det kommer också i WP 8 och 7.8 visas på...
Enkelt förklarat en slags hub för saker som rör dig! Du kan checka in, uppdatera status, kolla på meddelanden som du fått och så vidare.
Jo jag kommer också "sticka ut" vid nästa telefonköp :) Har kört svart så länge nu så att det blir något annat för en gång skull. Blir Lumian...
Nu låter det som om att du lämnade in din telefon för en sak men att Anovo själva ändrade på varför den var inne, skickade ett kostförslag till 3...
This is awkward...
Sitter i samma sits med min svärmor. Hon kommer köpa en Lumia 800 eller möjligtvis en Lumia 920. Hon är lite kräsen med kameran och pengarna...
Den går inte att få tag på i andra WP-telefoner heller eller? Det är det stora som talar för 920 mot 8X isf... Nokia kör och musik är OP!
Jag tror fasen inte att det får plats ett till OS på marknaden just nu. IOS, Android och WP tar upp tillräckligt med plats så att ett helt nytt...
Starta du en :)
Jopp. Jag hade aldrig rekommenderat annat än WP eller IOS till en förstagångsanvändare i smartphoneträsket :p
Haha, jo det finns en anledning att han är den enda i hela forumet som hamnat på min ignorelista :)
Att Nokias alla appar är så fantastiskt jäkla bra är en stor fördel till 920 mot t.ex. 8X... Blir svårt att klara sig utan apparna. Använder...
Woop woop! Låsta telefoner är så 90-tal :) Jo man är ju knappt sugen på en 920 eller 8X...
Den funkar även bra i Grekland. Körde offline-navigation när jag var på Santorini i somras och körde fylhjuling på ön. Klockrent eftersom den även...
Helt sjukt inte sant. Vi var tvungna att tänka helt själva och faktiskt utvärdera något efter bästa förmåga! Hemska tanke att man faktiskt skulle...
Det med NFC är mest som en ersättare till diverse Locale-appar som fanns på Android. Det är egentligen de enda apparna jag saknar!...
Det svåra vid nästa telefonköp är om det blir Lumia 920, HTC 8X eller någon nyhet vi inte sett än. Samsungen känner jag inte något egentligt...
Ja det är väl det eller en Nexus 7 (eller vad plattan nu heter) som ligger först ifall jag vill spendera pengarna på teknik :) Är så nöjd med...