Separera namn med ett kommatecken.
Jag ser att Mi 11 Ultra har upp till 67W laddning. Är det en sådan du måste ha? Annars har jag nog 65W-versioner liggandes.
Produkt: Mi 80W Wireless Charging Stand Länk: https://mistore.se/collections/laddare-kablar/products/mi-65w... Kategori: Övrigt Prisjakt:...
Corsair Vengeance RGB PRO SL 128GB (4x32GB) Det är 3200 Mhz CL16 minnen. Inköpta i Maj från Webhallen Prisjakt: 9988:- Corsair Vengeance Black RGB...
Du kan bara ringa en operatör och säga att du vill ha ett nr som slutar på 103211 så du vet.
Jag har en Huawei Watch GT2 som bara ligger, dessvärre utan armband. Kostar dock inte många kronor att skaffa ett nytt. Jag har bytt från Huawei...
Någon som har koll på vart man kan köpa skärmskydd för Matepad 11 som inkluderar anti glare inom Sverige?
Är det bara kabeln du är ute efter, eller pluggen också? Ingen lust att bara sälja kabeln. Huawei CP84 - Hitta bästa pris, recensioner och...
Har originalladdare + kabel liggandes. Skall kika om jag stöter på dem, så återkommer jag.
Just beträffande Polen så verkar kurjerzy.pl fungera. 4.8 i betyg på Google maps med 993 röster. Fungerar som så att man beställer till en...
Man går dock miste om musen + hörlurarna jämfört med direkt från Huawei.
När tänkte du avsluta budgivningen? :)
Utöver detta finns det Matepad 11 inkl en Watch GT2 Pro +Freebuds 4i för samma pris Kup HUAWEI MatePad 11 | Huawei Store (PL) Dvs 4455:- för...
Bättre pris än 13k för en dator med 3070? Isf köper jag gärna också en. :P
Den här kom precis ut på Sweclockers. Kanske något som passar. MSI GP66 Leopard 10UG-296NE
Värt att observera är att den från franska Amazon är 64GB, och den från Polska Huawei är 128 GB.
Huawei Matepad 11 + Penna + Tangentbord + mus + Freebuds 4 Pris: 4455 https://consumer.huawei.com/pl/shop/product/huawei-MatePad-11... OBS:...
Går slött för Tele2 med utrullningen. Fortfarande ingen 5G i Hornstull som ligger i Stockholms innerstad. :/
Om du skulle ha den som "stationär" stor del av tiden skulle jag säga att det är bättre att sikta på ett sämre graffe, sedan köra en sån där...
Redigerade mitt första inlägg tidigare :)
Ah, då är min för slö. Hoppas bara du tänker köra med extern skärm, för 1440P är helt bortkastat på en sådan liten skärm. Man ser inte ens...
Ungefärliga specs du är ute efter? Jag har en HP Omen 15, liknande denna: OMEN Laptop 15-ek0006no - i5H & NVIDIA® RTX2060 - HP Store Sverige...
Vart bor du? Är det bud och 950:- som köp nu?
Samma här med MI11. Fungerade perfekt på MI 10 T Pro
Xiaomi 65W USB-C snabbladdare med sladd 250 pix + frakt
"Köpte" en Mi 11. Bytte två st Firecuda 520 2 TB mot en Mi 11, plus en tusing i mellanskillnad. @Hytin skickade telefonen först, utan att jag hade...
Super. Tack så mycket
Utan att behöva scrolla ihjäl mig, vad står FBA för? Tack på förhand
Som topic, Önskar köpa en Mi 11 eller liknande modell. Bor i Stockholm om ni vill göra affär face 2 face, annars går frakt bra om du har tidigare...
Ja, men teoretiskt sett har den ju power delivery 3.0 och 30W. Som det ser ut nu knuffar den bara ut 15W, även fast det är 20c inomhus. Jag får...
https://www.amazon.se/UGREEN-Laddare-Delivery-V%C3%A4ggladdare-Macbook/dp/B07YFK5PZD/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=S21+30w&qid=1627035821&sr=8-1...
Någon som skulle kunna upplysa mig om varför denna laddare inte puttar ut mer än 15W till en S21 med originalkabeln? Finns ju power delivery 3.0...
Efter senaste uppdateringen ligger klockan bakom selfiekameran. Går ej att läsa. Någon annan som råkade ut för samma sak? :P
Skickat PM
Har en hel uppsättning från en 60% bräda som är i nyskick. Låter 300 spänn rimligt?
Det är mer än vad den kostar ny. Nintendo Switch (2019) (Spelkonsoler) Så det betvivlar jag.
Så, då var det dags att mina lite igen. Är ute efter en Ryzen CPU, typ Ryzen 1300, 1600, 1700, 2600, 3000, 3200/3300. Något åt det hållet. Annars...
Har en P30 Pro 256GB som ligger och sammlar damm sedan någon månad tillbaka. Är i bra skick förutom att det finns en såkallad hårstrås-repa på...
Den ligger fortfarande hos Webhallen och har ej hämtats ut. Webhallen.com Tänkte mig 5000:- + eventuell frakt. Kan annars mötas upp i Centrala...
Finns det något kort som ger bonus som man samtidigt kan betala räkningar med, utan att räntan börjar ticka från dag 1? Alternativt att man först...
Operatör: Tele2 Tid: 11:55 Plats: Stockholm