Separera namn med ett kommatecken.
God morgon! Sovmorgon idag till 12.10, men jag vaknade nu istället. En och en halv timme extra får duga. Grattis på födelsedagen, Zooklubba :)
@Zooklubba: Du kan väl en del om SSH och sånt? Kanske du kan hjälpa mig?
fan att ssh till ipoden inte ska funka. Vetefan varför jag startade en tråd om det, men gå här och skriv i den om du kan hjälpa mig:...
Jag är fan också förkyld :( Snuvig och hostig och hela förbannade köret :p Och inget brummande med lastbil idag för vi har tråkiga kärnämnen på...
Vincent: And you know what they call a... a... a Quarter Pounder with Cheese in Paris? Jules: They don't call it a Quarter Pounder with cheese?...
Enligt OliverG och Hund är det tillåtet, bara det inte börjas länkas och hur man crackar ett program.
gomorron :D
Godnatt :) Sent from my iPod touch using Tapatalk
Det kommer inte sega ner något, Tobby :) Fast det beror ju på din hårdvara. Så länge du har minimum för W7 så ska det ibte vara något problem....
Var bor du? Sent from my iPod touch using Tapatalk
Det där med rastlösheten tror jag beror på vad man kör. Kör man inne i en stad som kalmar, ja då fan bör man vara allt annat än rastlös :P Om...
@Dockland: Var bor du, någonstans? Jag har en aning, men jag är inte säker så jag skall inte gissa ^^
Ehm, managerspel, säger du? Är game Dev Story ett managerspel? Tror inte det finns till datorn dock, har bara sett det till android/iOS
Idag har det blivit mycket körning :) Mest automat men gasen är fan så stör, släpper hela tiden. Sen har jag kört en manuell och den är jävligt...
Jag kan rent formellt förlåt för mitt negativa bemötande. På senaste tiden har vi fått x antal spambots som gett reklam för en hel del saker och...
Port 21 är för FTP och port 80 är för HTTP enligt vad jag hittade på Google. Var det till någon hjälp? :P Port 22 är en TCP-port för SSH....
Helvete vad vi postar här! Mindre än 200 sidor kvar nu till nästa sandlåda :eek: Sent from my iPod touch using Tapatalk
Jag kommer aldrig tröttna på fnf :) Well well.. Nu skall jag in i drömmarnas värld och filosofera några timnar :p Sent from my iPod touch using...
Den ser jag gärna! jag skulle kunna se 100 filmer till i samma franchise, MED GLÄDJE! :p
jag svarar med citat av bernard.
Jo det är ju sant
har du testat installera om den?
Ja, fast glöm bara inte att inte installera den lömska uppdateringen KB971033 Den upptäcker ditt falska windows.
Finns det någon som faktiskt gillat Vista? :P
Ja, precis. Jag är inte riktigt van ännu att hålla koll på speglarna, hur det ser ut framför lastbilen, om någon är för nära mig, om min backvakt...
Han registrerade sig idag bara för att ge reklam för ett spel. Nödvändigt. Inte ens ett "Hej, jag är ny här" eller ett "Hej, jag registrerade mig...
Idag har vi brummat baklänger. utan backvakt. Fan, det var lättare att navigera konbanan utan backvakt än med för nu fokuserar man på vart man har...
Jaha. so?
Gomorrron :)
Battlefield Play4Free är ett jävla kul spel, har spelat det hela dagen :p Imorgon efter skolan skall jag testa spela lite Call of Duty: Modern...
Det finns otroligt många videor på youtube och många andra ställen som tydligen visar att något inte stod rätt till med den där kraschen. Aldrig...
Jag vet vad du menar och jag antar att jag ett par tre gånger varit orsaken till nämnda urspårning, om jag icke misstar mig. @eastbound:...
Vill du ens veta? :p
Han skulle sälja något men skickade aldrig varan (tror jag, han kanske skickade den sen) även efter en dryg veckas väntan och svarade tillslut...
Tjejer som brottas indränkta i olja då? :P
Japp. Antingen var det om olja, eller så var det en anledning för USA att kunna attackera Irak. Egentligen borde man inte diskutera detta...
tror inte ens det hände på riktigt, för att vara ärlig. Alltså, jag tror inte terroristerna hade ett skit att göra med det. Jag tror det var av...
Telia Bredband 10/10 - Bredband via fiber - Bredband - Telia.se Med fiber så får man 8-10 mbit