Separera namn med ett kommatecken.
Fast det beror ju också på vad du har googlat. Meh
Jag använder både Google (gsuite) och det är skitnice och enkelt. Har en hel drös domäner med email. Jag betalar inget då jag skapade kontot för...
Tack för svaret. Tror mycket av mina problem var skit bakom spakarna, dvs mycket handhavande problem. Jag har alltid telefonen i främre fickan...
Jag antar det skiljer sig lite mellan länder, men samtidigt borde det vara en relativt lika överallt (antar det finns några få bjässar som gör...
Utan att vara elak eller försöka hi-jacka tråden så har jag googlat det lite lätt. Någon annan kanske kan testa och bekräfta kring svenska...
Har tyvärr inte möjligheten att testa fullt ut än, jag köpte mig en Daydream View samma dag som jag hämtade ut min vanliga Pixel 2. Blir nog...
Tog en club mate cola i lördags då jag gillar vanliga club maten. Jäsiken den var god. Smakade väldigt likt Hygglo (cola isglass med två pinnar om...
Har du pratat med Telia? Skulle definitivt inte ta orden från Telenor att de är helt säkra att problemet ligger hos Telia. Kan mycket väl vara...
Har inte de typ 1 månad med ledigheter/kaos även efter nyår?
Hepp hepp, börja veckan med en bitter person i receptionen på vårdcentralen där jag är listad (och en tyken tant som försökte gå förbi kösystemet)...
Ja, får se hur det är imorgon. Hoppas det lägger sig, annars blir det väl ett samtal till 1177 eller spendera en heldag hos vårdcentralen.
Jag ramlade typ, huvudet rätt in i betongväggen för ett par timmar sedan. Satan i gatan jag har fortfarande helt idiotiskt ont i huvudet, urk.
Haha jag med. Och jag var någon millimeter från att dra min OP3 i backen för jag blev så sur när jag försökte skriva något. Gboard och det icke...
Nja, ursprungsproblemet ligger ju på Chrome. Men samtidigt så finns det möjligheter för webmasters att lösa/förbättra det för sina användare. Den...
Det hjälper inte. Man får sprida hur mycket rasism och rappakalja som helst utan att det tas bort, oavsett hurt många gånger man rapporterar saker...
Ovpn.se och Freedome (F-secure) är nog de enda två jag skulle rekommendera. Då de är transparenta och tar saker på allvar. Vettig hårdvara och...
Jag har klagat ganska mycket på @bernard (utan att t.ex veta att man kan stänga av den avancerade editorn på Swedroid här: Problem med forumet /...
Ja, Fixa det här @bernard . Forumet är bra stukat med gboard på min pixel 2 med.
Ädelost plus pepparkakor herrejävlar så gott. tog väl förstå vettiga osten och pepparkakan när jag var 24. There is no turning back now
Det är svårt att motbevisa dig (från dina ögon) i och med att du inte läser det andra skriver till dig eller knappt det du själv skriver.
Hur? Konkreta exempel tack.
Servicen har varit lite random för mig med. Men har bara varit på ett ställe och nu var det ganska många år sedan tyvärr :(
Plus UMAMI BURGARE <3
Kan vi inte prata om cannabis istället :D
Det var inte meningen att låta dryg eller något så ber om ursäkt om det uppfattades som det. Är väldigt intresserad i ämnet i sig, så det kanske...
Varför eller hur? Jag vet att de tidigare snackats om möjligheten med hashsummor för att binda en release till exakt källkod och setup på maskinen...
Beror på vem jag skulle lämna rekommendationer till. Men överlag till gemene man skulle jag definitivt göra det. Du löper överlag 10 ggr större...
Man kan säga både ok Google och hey Google, varit så ett tag nu.i alla fall på engelska. Fungerade på pixel xln jag hade med .
Klämma telefonens nedre sida är tamigfan coolaste sättet att få igång assistenten. "Hey Google" och trycka på pixel budsen kan slänga sig i väggen.
Det har hänt mig med, fast med min OP3. Så jag gav upp och bytte till Messenger lite istället. Den här färre funktioner och är fulare men hade...
Ja, mitt verkar vara lite random stutter då och då (enbart när jag går och inte när man åker tunnelbana). Jag antar jag borde testa lite med en...
De är väl lite större än X3? Lite olika teorier ute på internet när jag sökt på det. Klagomål överlag på Pixelns BT (mycket verkar vara pixel1...
Blev glad att det inte hackade alls under tunnelbanaresan, men herregud så fort jag började gå så började det hacka och nu värre än tidigare. Tog...
Jag är fortfarande lite nyvaken, spelade det inte roll vilka lutar du körde eller vilka lurar körde du :-D
Den här läppen, jösses vilken magnet för damm. Särskilt vid telefonens hörn. Någon här som kör med jaybird X3 eller har kört? Tog de på premiär...
Någon här som har koll på jaybird X3? Köpte de igår, tycker de hackar/laggar till typ en gång i minuten eller varannan minut. Med Spotify och pixel2
Jag köpte samma (blev väl 37 euro eller något då jag slängde in den i beställningen från saturn). Har aldrig kört skal tidigare, det närmaste...
Liten notis. Att det är öppen sås kan vara falsk säkerhet såvida du inte bygger appen själv. Men att ladda ned deras apk (som också inte har nån...
Ja, slutsatserna där var tvärtemot vad jag hade sagt varav min lilla fuling med "kanske minns fel" i förra inlägget. Blir nog först till helgen...
Tackar. Hoppas jag minns rätt, kanske inte gjort det helt men får leta lite mer. Hittade den här lite snabbt. Religious Affiliation and Fertility...