Separera namn med ett kommatecken.
Det var ju perfekt! Vad fick du för TV istället?
*Boogie Nights ;) Den och Ford Fairlane är två av de mest sevärda filmerna, i den genren, som filmats. Boogie Nights: [IMG] [IMG] Ford...
Det är ganska enkelt egentligen. Det är ljusinsläpp ifrån sidorna på grund av kass konstruktion. Bilden i en LED skickas in ifrån sidorna och...
https://www.google.com/search?hl=sv&q=talking+mirrors+android
Absolut inte OT :) Så länge det handlar om PS3 så är jag nöjd. LBP2 är svinigt roligt. Jag och tjejen satt och spelade igenom lite banor förut....
Okey då :) Tar och beställer 1:an först.
Du verkar, som jag, vara ute efter en telefon som ser ut som Ray men har en insida som Motorola Razr. Varför gör inga tillverkare telefoner...
Låter bra det :) Tack igen! Vill hem och spela SÅ MYCKET just nu. Älskar hela interfacet av PS3:an. Det känns så... bra.
Vill hem och lira PS3! När man har något nytt roligt är det en pina att sitta av dagen så gott som oavsett vad man nu må hålla på med... :ehm:...
Jag vill hem och lira PS3 nu! 1,5 timmar tills jag kan dra hemåt. Förbi Elgiganten och köpa nåt spel först bara :)
Gött tips! Uncharted 3 såg ut att kosta $59 där. Det blir 397 SEK. LITE billigare är det ju än 418:- som är billigast i Sverige :) Funkar...
Går i god för den. Använt under en lång period utan några som helst problem.
Boka ifrån Expansys istället! http://www.expansys.se/sony-xperia-s-32gb-black-227837/ Svart 4 404,99 SEK...
Tack! Där var den! Jag hade inte rensat. Jag letade bara efter fel bokstav :ehm: Skall testa det ikväll. Fungerar det så bra som det verkar är...
Det blev en PS3:a igår efter jobbet. Är SÅ nöjd. 160gb för 1990:- och Little Big Planet 2 för 100:-. Spelet begagnat konsollen ny ifrån...
Jag har fått för mig att det fanns någon app på min Ray som gjorde att man kunde, mer eller mindre, streama upp saker och ting på en Sony-TV, PS3...
Du skämtar eller? Jämför du den här tråden med mobbning? Ett litet tips: Gillar du inte tråden; läs inte tråden.
Ja det är en bra fråga. Mina gissningar, som jag nog tror är ganska exakta, är att hon helst spelar spel där hon antingen får röra på sig (som...
Nja, inte i mitt fall. Jag ville helt enkelt inte behöva fylla på. Har ett obundet abonnemang själv :) EDIT: WOW! Där buggade det ur. Citerade...
Jag är ganska säker på att det är detta: Tele2 - Privat - Mobiltelefoni - Snackis Surf Samtal till alla: 19 öre/minut SMS till alla: 19...
Jag känner samma sak. Jag väntar tills det kommer en lite notifikation om att det går att uppgradera :)
Har abonnemang då jag inte orkar fylla på hela tiden samt att jag inte vill riskera att det tar slut. Betalar ~200:- i månaden. 1gb fri surf i...
Finns det? Isf är det ju nästan klart. Jag har inga kompisar som lirar mycket online. Tanken är inte det utan mer att jag själv, kanske med...
Ju mer jag läser desto mer lutar det åt PS3. De enda två anledningarna jag inte vill köpa ett är för att jag inte kan köra Burnout samt att...
Har SVÅR beslutångest på om jag skall införskaffa et XBOX, PS3 eller ingenting. Det är seriöst jobbigt. Har velat ha någon konsoll länge nu. Köpte...
Det finns ingen postcount i Offtopic ;)
Ja det tycker jag med men om ingen kan göra något åt det för tillfället är det bara att skit i det.
Jo det är det absolut men ett riktpris hjälper nog :) Skulle jag inte vart så förbannat nöjd med min Ray hade du haft en säljare.
Jag är sugen på att köpa en konsoll. Ett WII har jag redan och används när det är fest eller liknande. Mario Cart packad är kul. Jag skulle...
Det blir nog enklare om du säger vad du vill ge för telefonerna. Ray i bra skick t.ex.?
Det var dumt. Det är bara att ignorera. Småbarnen tröttnar lika snabbt som de får energi att störa.
TRÖTT!!!!!!!11
Nej dessvärre inte.
Vill klaga på att jag är så VANSINNIGT trött. Helt slut. Jag sover ~7 timmar per natt men det verkar inte räcka längre. Jag fick för mig att man...
Stod i beskrivningen om man inte kunde själv. Såg Eurotrip för någon vecka sen så jag var tvungen att lägga in signalen för mail i mobilen :)
Inte testat på min nuvarande men när jag körde med min Atrix + bildocka så hade jag alltid Spotify igång åt sidan då telefonen var vinklad. Är...
Sitter på jobbet och har inte riktigt tid att leta själv så du kanske kan svara på om det är något som inte fungerar i den versionen du länkar...
Detta är en apgammal tråd som borde fått dö av eftersom Spotify själva implementerat sidoläge för sin underbara app sedan ett bra tag tillbaka.
Åh så läckert det hade vart. Allt byggs ju i 3D och Google släpper ju ett spel som man kan lira på just maps.google.com. En sådandär boll som man...
[IMG] Ville också ha ett panoramakort med Pano hemma. Den missar lite vid dörren där. Tycker nästan att ProCapture gör bättre kort men visst är...