Separera namn med ett kommatecken.
Yes, snabbt som blixten ;)
Nej ingenting från denna idag
Japp, väldigt kraftig skulle den tydligen vara. Jag bor en bra bit ifrån lyckligtvis, men ett par veckor sen var det jordbävning här men inget stort.
Haha låter som mig, går på toa innan dags för landning [emoji23]
Vad behöver du hjälp med, du kan skriva i PM om du vill så istället. :)
Nä utan man är ledig och umgås med vänner osv, ibland ger man något litet bara :)
Mesigt! man ska börja redan i Juli! ;)
Frun min säger att Alfa-kassan är nog det du söker efter, själv vet jag ingenting men värt att kolla upp? :)
Folk sätter säkert upp julgranar och julbelysning långt innan också. :P
Tassen är det en tatuering av Benzos tass Om ja vart sitter den? :)
Känns väldigt obehagligt, kan det bero på att man inte är van? För jag dricker nästan alltid te när jag dricker vatten
Är det bara jag som får ilningar när jag äter eller dricker något som är jättekallt? [emoji17]
Tror du måste köra med USB Audio Player PRO då
Notis vibrationer ^^
Strong vibrations i guess? ;)
Japp det jag menar
Hoppas den hittas och är vid liv! Föresten fan vad taggar du får från black friday tråden haha :P
Ska inte vara problem :)
Vad undrar du över?
Vi f¨år reda på vad det blir runt 2020 :P
Ibland kan ta det flera timmar, men oftast går det väldigt fort :D
Yes, främst beror det på aktiviteten på forumet men vi använder också Slack. När någon rappoterar så får vi en notis vilket underlättar också :)
Bubbelbad? [emoji16]
Fisk tycker jag är absolut det godaste. Jag gillar inte heller kyckling speciellt mycket. Bara friterad och chicken teriyaki som är nästan en...
Wait what... Min fru lagar marinerad kyckling och det luktar över hela huset. Eller är du på besök här lagar mat? [emoji848][emoji33]
It's a mystery [emoji33]
Det enda 100% säkra är att inte ha sex vad jag vet haha :P
Mycket stora och hårda grabbar [emoji23]
Wohoo snart kommer min kyl/frys hit :D Hur många japaner tar det att lyfta en 120kg in i huset? [emoji848]
Hon verkar inte speciellt smart [emoji23]
Jag har alltid papper vid skrivbordet, why is that snuskigt? :/
Snuskmänniskor!
Äntligen hemma efter flera timmars lång kö. Blir en toast och sen sova ett par timmar
Min sjukaste dröm var att någon la en bomb när jag sov, jag vaknade upp tog tag i fjärrkontrollen och öppnade ytterdören och kastade ut den. Dagen...
Låter konstigt, jag kommer alltid ihåg vad jag drömt om. När du väl drömmer, är du medveten om det då eller är det först du vaknat du vet att det...
Två saker, tråd kapning är absolut inte ok och tänk på att inte diskutera om andra saker än köp & sälj här! :) / K. Honda
Det låter hårdvaru relaterat istället för mjukva tyvärr. För att utesluta det kan du prova med att återställa mobilen helt med Sony Companion...
Okay, Rebecka DiCarpio heheheh :cool::innocent:
Hehe det vet jag, jag minns fortfarande ditt efternamn ifrån när jag skickade SD-kortet haha :P
Haha true :P