Separera namn med ett kommatecken.
Finns engen prislista på den sidan, så ska ringa o fråga Telenor imorgon om bland annat det
Ja, jo, men nu är det 2015, o jag kan inte hitta något om FUP i Telenors Prislista (http://mediearkivet.telenor.se/Data/mw/Pdf/TG32033.pdf) eller...
Den måste väl stå i avtalet hur mycket. O jag kan inte hitta det på deras sida om pott 299
Ok, får ta o kolla villkoren
O det är verkligen helt fri surf eller hur, ingen FUP?
Ok. Ska se om jag kanske kan ta över ett
5-6 är för lite. Jag internet delar en hel del till min dator på kollot o ser på Twitch en hel del o behöver köra på medium. Skulle vara trevligt...
Brukar vara som absolut max 5 MMS/mån. Brukar vara inte mer än 100 samtal/mån. Känns som om man kanske ska ta över ett sånt abb då.
Jag ringer en hel del, runt 100 samtal per månad, dock så är längden på samtalen destå längre, men vad jag förstått så kostar det inte per minut?...
Nej, dom har Smartphone, men jag använder bara Hangouts eller vanliga SMS/MMS då en del inte använder Hangouts. Jag har nämligen möjligheten att...
Jag skickar några MMS då o då. Sedan kostar det också o ringa till telefonsvararen om man vill ha en sån också
Kom dock ihåg att varje MMS också
Jag hade inte heller blivit förvånad om det var någon annan telefon, men just Nexus 6 så blir jag förvånad om det stämmer
Känns nästan som om dom har skrivit fel just på Nexusen då dom skriver så på alla andra så kan ju det bli så
Då skulle 3 typ vara ensamma om i världen att göra det , då inte ens USAs operatörer låser Nexus enheter, tror inte ens Google går med på det
Det var det jag trodde att jag kom ihåg. (att Nexus 5:an var olåst)
Jag skulle gärna ta ett fri surf abb, problemet med Telenors är att samtal, sms o mms kostar. Annars hade jag tagit över ett direkt
hmmm... vad jag vet så är inte Nexus enheter låsta, men @Cupcakes kanske vet något mer.
Ja. Nexus 6 är typ den enda telefon som 3 inte låser
Jag har inte fått det nya utseendet än :/
Dock så har ju Telenor o Tele2 samma täckningsmässigt gällande 2G o 4G, så du vet det :)
Strömbrytare= Powerknappen
Bra fart på Tele2 i Hässleholm [IMG]
Om den är köpt direkt från 3 själva så är risken väldigt stor att den är låst då 3 låser väldigt många av sina telefoner fram tills att...
Aha
Vad gör den andra operatören när Telenor gör så? Godkänner det eller inte?
Hur menar du att det är en fuling? Hur skickar dom andra operatörerna?
Inte direkt. Min Google Play Service ligger ibland rätt så högt upp om min skärm-på tid är låg, men min batteritid har inte blivit kortare med...
Inte så jättesnabbt i Höör för att vara 3 [IMG] [IMG] Edit: Kan vara masten som har hög belastning då 3G/4G från Tele2 var också låg, här är 3G...
Du ska kunna köra på som vanligt då dom använder 3s nät. Brukar inte vara några problem med 3 låsta telefoner för Hallon vad jag har läst iallafall
Och där är en anledning till att jag inte binder mig till en viss operatör. Dock så drar inte mitt Fogg kort mer ström än mitt Comviq kort på så...
hmm.. byt operatör? Jag har 3 på en av mina mobiler, men det är mer för att Fogg använder dom
Operatör: 3 Plats: Lund C [IMG]
Jag har inte märkt någon skillnad gällande täckning och då är jag ofta på ett ställe som har dålig mottagning
Jag kör 5.1 med Comviq o jag har inte haft några täckningsproblem
Vad för telefon använder du? Det är faktiskt bara när jag har haft WiFog i telefonerna som jag har haft batteridrain då jag inte har sett på rekam...
Det problem/batteridrain som WiFog gör fick inte jag när jag var i Bulgarien utan internet i nästan 1 vecka
Då verkar det som om det som jag trodde stämmer
Tror det är för att den vill vara ansluten mot ditt Google konto hos Google :). Iallafall för min telefon då den har ett Google konto anslutet
Jag har inga batteriproblem