Separera namn med ett kommatecken.
Håller absolut med. Har slutat att ens läsa i tråden förutom när jag är rejält uttråkad. Det är så förbannat många yngre som spammar sönder...
10/10! Inte ofta jag sätter det :) Juligt och snyggt! [img]
Bytt lite. [img] Themes?
I knows! Mina pengar kommer på fredag sa skatteverket. Halva går till ny dator och halva går till spar :) Jag orkar helt enkelt inte mecka...
En fråga till er som kan saker. Det blir någon av nedanlänkade datorer men frågan är om det är värt att lägga till 1500:- för ett "ti" i slutet på...
Göteborgare här som flyttat hit för plugg. Jag kan fortfarande inte alla Göteborgs gator. Jag lärde mig Jönköpings alla gator på en månad. Du...
Märkligt. Mitt bara fungerade :)
Jag har haft ett par olika märken och det enda som jag är helt och hållet nöjd med, på ALLA sätt, är ASUS. Bra batteritid, snygga, bra touchpad...
Jag har inte en aning om vart ifrån dessa fejkpåståenden har börjat men jag är bra sugen på att få reda på vart!
Ray är ju en Arc fast i mindre förpackning så hon lär bli nöjd!
Jo du sa det för en vecka sen ;) Kul att du är nöjd! Om någon skulle undra vad skillnaden är mellan den 6516 och en 6757 saknas en del saker...
De finns inte längre. Av någon anledning så kan jag inte ändra topicen på tråden. Har fått be admins om hjälp varje gång. Ingen vet varför :)
Google har backup på: - Kontakter - Email - Kalender - Bilder Lyssnar knappt aldrig på musik genom något annat än Spotify. Dropbox använder jag...
Tjena! Vi skickar i snitt två gånger per vecka. Dessvärre kan det vara så att vårt beställningssystem inte klaffar 100% med alla...
Finns i ett tema fast till Go Launcher som jag kör just nu.
Gå in och titta på en live. Du kommer inte bli missnöjd :)
Visst är den rolig :) Har min i sovrummet. Gillar den skarpt. Visst, den ballar ur ibland, men säg en mediaspelare som kan ungefär lika mycket som...
Men iofs... Om du kör Go Launcher så kan du ju välja att enbart använda de ikonerna och ha ett annat tema. Eller rättare sagt välja ett tema först...
Ja så länge alla får tycka precis som de vill så är det ju kalas :) Jag förstår din ståndpunkt till 100%. Jag håller med. Men jag orkar däremot...
Inte så vitt jag vet i alla fall :)
Jag låter dig vara orolig om du låter mig koncentrera mig på andra, enligt mig, viktigare saker. Skillnaden är väl helt enkelt att jag inte...
Jag tror du har fokus på fel saker. På foliehatten. Jag tror inte att de lägger in en app för att jaga våra lösenord. De lägger in en app av...
Det har jag faktiskt inte koll på. Bästa är nog om du har en PC att köra det ifrån. Jag har en laptop som HTPC. Smidig, liten och klarar av...
Så länge det inte används till något som skadar mig eller annan person ser jag inga problem i det nej. Det enda är väl att man skulle vilja...
Sätt en extern då? :) Du får ju ingen hårddisk i din Samsung heller.
Sony 10k + Boxee ~2k = 12k Samsung utan Boxee = 13k Inte så mycket diff där.
Det enda tipset jag kan komma på är att du rootar din platta.
[img] Ni får förlåta men jag kunde inte låta bli. Samhället har blivit så fruktansvärt rädd för allt som inte är tillverkat på bakgården. Alla...
Boxee box klarar av det du vill. Den har också en webbläsare som klarar flash. Inte appar till allt men å andra sidan vet iaf jag inte om någon...
Tack! Jag hade tänkt att ta 2500:- för den emellan kompisar men sätta den på blocket för 4000:- i annat fall. Då prutar ju någon ner den till vad...
Det roliga är att de som är de mest frekvent postande vill ha sandlådan stängd. Leker ni vuxna och ansvarstagande? :)
Jepp. Så är det. Bryr man sig om funktionerna så blir det en Samsung. Vill man komma lite billigare undan utan att kompromissa med just bilden...
Jämför - Inet.se Sista frågan nu. Titta på de två. Det som skiljer är ju HDD och moderkort samt lediga platser. Om man räknar bort lediga...
Hoppas kan man alltid...
Snyggt helt enkelt! Inte riktigt så mycket funktion bara :) 7/10 [img]
[img] Go launcher Android pro widgets Go locker ZDbox TrackID ICS-tema ICS clock (xda)
Källa!?
Är det samma banor som finns på PC? Lirade ju klart det för ett tag sen. Och sen igen. Och igen. Är lite trött på samma "klurigheter" nu :)
Söker en app som kan ta bild 1 och bild 2 för att sätta ihop dessa till en bild. Inte ovanpå varandra utan bredvid varandra med någon svart ram...