Separera namn med ett kommatecken.
Det gør inte det enda stællet som serverar acceptabel pizza och kebab hær i Bergen :(
Ganska intressant experiment. Jag har vænner som bara røstar som deras førældrar røstar och dessa personer ær runt 25 år. Jag røstar væl tværtom...
Slottskogen ær ju gigantisk, fan næstan inte gångavstånd ;). Hade varit ball med en Segwaytur i Slottskogen så man slipper gå :D. Tænkte in...
Haha, det tænkte jag egentligen inte alls på. Fick frågan før 1-2 år sedan vad man ska gøra i Gøteborg som nyinflyttad med polare på besøk....
Om du inte vet om att du kommer dö innan du bli pensionär, är det inte då egentligen värt att lägga tid på undersöka alla bolag och hur du vill...
Har guld eller om det kallas diamond eller något hos BW, høgsta eller næst høgsta statusen hos BW och hos Club Carlson (Radisson, Park Inn). Har...
Tydligen var det off topic. Jag hatar inte så mycket, jag føraktar væl mer eftersom hat ær så starkt. 1. Folk som generaliserar och drar alla...
Jag tænkte ta och visa Sveriges framsida før tjejen (Gøteborg såklart). Kikat på hotell och har væl lite poæng jag kan brænna (delbetala med...
Min lucka för laddningen har lossat helt en gång, fick mosa in den själv. Laddningstationen verkar ha slutat fungera också, ser ingen oxidering...
Min läkare och standinen som finns på min vårdcentral är awesome. Men tydligen har man fått bronkit / något virus i lungorna. Så det är bara någon...
Jag med egentligen eftersom det blir svårare för de att garantera att den skal fungera. Men det är förjävla fult att hänvisa till EULA och att man...
Det är ju lite det som är där skon klämmer. Verkar oavsett som om bevisbördan ligger väl ändå hos tillverkaren/åf första sex månaderna?
Nu är väl CP publika om du inte skriver något annat i manifestet. Så det kan ses som en dum fråga, men hur ser ditt manifest ut?
De har ju en poäng. Det går ju att förstora telefonen helt om man håller på med upplåst bootloader och root. Men hänvisa bara till lagen och kräv...
Sikken jäkel (sarkasm). Grattis leolulz;
Fu :-(. Hoppas ni får pisk. Behöver fixa saker på jobbet så kunde inte ta semester för matchen imorgon. Lite synd att sas slutade med sista...
I denna eller menar du opo forumet? Och var är min invite ;-) :-(
Är det någon som ens delar ut invites här? Det hänvisas ju till den svenska lista på forumet. Står givetvis där men tror jag är ganska långt ner...
Har ju flyttat som fan och ändrat min folkbokföringsadress men tydligen har fakturorna från chess kommit fel. En faktura gick till inkasso, från...
Ska man göra en fuling: hittar du en verkstad som gör samma tester som Sony gör så kan du i praktiken ha garantin kvar trots att de inte...
Ja? Och ett guld är bättre än båda. Att Sverige blev så sjukt glada beror ju bara på att det var underdogs, det var givet att se skulle förlora...
Jag har också tänkt i liknande banor. Dockland; man måste ju också få vara besviken över att vara så nära och missa guldet. Det kan man väl ändå...
Jo, som jag sade. Om du inte kommer etta så förlorar du första-platsen och du förlorar alla platser ner till den du faktiskt vann. Sedan vann du...
Du vann 10k (som ingen annan gjorde) men du förlorade ändå 10 miljoner (som många andra gjorde). Min familj (min far för att vara exakt då päronen...
Helt värdelös match. Jag missade andra målet för jag stod i öl för en liten mugg alkoholfri öl för 3 Euro. Men i samma veva klibbade jag polisens...
Ett torrlagt GU. Hata UEFA - fotbollsmördare. Och även Vitaly, jävla bra PR för han men det är ju anledningen till varför man får mongo-stängsel...
Alla i Luxemburg hade ju redan bokat budapest, tror inte jag kan åka pga jobb. Men så matchen utspelades är det ju fan långt från klart. Så man...
Mange är fan sjukt nice. Diggar Lallare och full när jag är tuff (den med nääk tycker jag är bättre än "originalet"). Blir nog lite mange istället...
De där uber ladestasjonerna som finns, 70% på 40 måste ju skada batterierna också. :-/. Men skit samma, jag vill ha en. De har ju sin fina garanti...
Jag gjorde det inte i helgen, fick två erbjudanden att gå ut med tjejen och hennes vänner. Men jag skyller på att jag är sjuk. Börjar bli frisk så...
För Google maps fungerar det ju ypperligt att ladda ner kartan innan man reser, eller på hotellet. Men hotell-wifi är ibland sisådär.
Vem har sagt att det är samma test som de gör på en klocka? Det lär finnas flera sätt att utföra trycktest, gör man samma sak på en vanlig...
Varför var du inte i Luxemburg? Ska du till Budapest?
Ska bara vara att stänga av roaming, om du inte varit i USA med lokalt simkort där (finns säkert andra länder som kör roaming internt) så brukar...
Har en sådan tjänst (tror det kan finnas inom Sverige men även eu) där du fightas för reklamationsrätten och du får sedan säg 10-30% av värdet av...
Lycka till? De gör själva trycktest för att se om den är vattentät.
Det där är inte garantin, lite lätt att snabbt översätta ord. Eudomstolens beslut kring sådant är det som reklamationsrätten omfattar. Garanti på...
De är så sjukt coola. Men jag antar andrahandsvärdet efter några år inte är så bra om ingen bytt ut batterierna. :-/
Lätt! Coola funktioner i nyckeln men fy fan vad ful nyckeln är då. Det där tilläggspaketet ftw.
Farfars röda Ciao. Det var en riktig moppe det!