Separera namn med ett kommatecken.
Haha ;) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Märkligt, fungerar på min Nexus 5 men inte på min Nexus 4, signatur funktionen verkar vara lite buggig på Swedroids forum
Ja, enligt Tapatalk på min iPad så är signatur stöd av forumet avstängt för uOS enheter. Btw, Telias fibernät verkar nere. Mitt internet dog för...
Vilken rolig start på dagen du fick då :)
Jag har inte än så länge fått något mail om att min surf ska gå ner till 250MB. Och det står att min ska fyllas på den 6/1 igen. Vi får väl se när...
Ok, då var det skillnad. Men en undran, om man ringer in till vanliga kundtjänsten på Tele2, kan det vara du som man pratar med? Jobbade inte du...
Troligtvis så är det gratis. Comviq tar ingen avgift för nytt sim-kort, så skulle tro att Tele2 gör samma sak
Ja, men inte sån stor försämring. Jag har inte kunnat komma upp i 4GB än på en månad Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Vad jag har föstått, nej. Det är fortfarande 1 reklam per 100MB fram tills 4GB, och sedan så kommer reklamerna oftare än 100MB Sent from my Nexus...
Jag är nöjd. Har haft Comviq i ca 10 år. Är väldigt få platser som jag har varit på som jag inte har haft täckning. Väldigt bra 4G täckning...
Fick du bekräfta påfyllningen? Om inte så är det därför, då får du mindre surfmängd
Vad får dig att tro det?
Alright, då var det som jag trodde, att dom inte har börjat köra på än. Vet du om dom har något datum som dom försöker sikta på?
Ok. För på mitt kollo så finns inte 3G på 900 men det finns 4G med Telia. Men då vet jag iallafall hur dom tänker göra Sent from my Nexus 5 using...
Så menar du att där det finns 4G på 800 ska det också finnas 3G på 900? Förstår jag dig rätt? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Dock så har väl inte Telia byggt så mycket 3G på 900 än? Eller har dom äntligen börjat bygga på mycket med 3G på 900? Sent from my Nexus 5 using...
Jag har det problemet fast på iOS då det står i Tapatalk: Signatur: Disabled.
Aha, vet inte vad hastigheterna generellt är då det är första gången jag har haft 4G här.
Visst, detta är väl inte alls det bästa, men skulle ni säga att detta är över belastning? [IMG] Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Aha, se där. Då förstå jag Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Hur vet du att det är 800-bandet? Har du en telefon som inte stödjer 900-bandet?
Ska meddela pappa om den imorgon! Tack för lite förslag :)
Ok. Och om jag inte missminner mig, så har väl den ändå en okej kamera? Är det 4G versionen eller icke 4G?
Ok. Nu var det min pappa som frågade om jag visste någon, då pappa vill att pappas bror går från sin hederliga dumbphone
Kan du komma på någon som också ha en okej kamera?
Hur är kameran på den? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Någon som har förslag på en smartphone med bra batteritid, Android OS och för ca 1000-1200:-?
Skönt o veta att det fungerar :) Rapporterar hur det går för min iPad Mini 2 när jag anländer dit senare denna månad.
För mig är batteritiden lina bra som förr. Ca 3 timmars skärmtid om inte mer per laddning
Min N4 har nästan 245 timmar och den är inte seg alls. Så det verkar vara någon app för dom som har problem med flytet
Min klarade över 170 timmar utan att bli seg, och jag använder min telefon varje dag
Nja, det sägs att dom har börjat ändra på det. Men vet inte om lightbleeding är löst, plus, det har gått 3 veckor, Apple tillåter bara 2 veckor
Jag kan verifiera att Comviq själva har sagt till mig vid flera tillfällen att så länge jag inte ändrar något på abonnemanget så får jag ha kvar...
Finns inga andra plattor som jag kan tänka mig, för då fanns det bara Nexus 9 vilket har/hade då bleeding problem mm, samt nVidia och den har vad...
Hehe. Köpte dock en iPad Mini 2 för ca 3 veckor Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Återställde hela programvaran, samma fel :(. Ska tillägga att detta inte är samma iPad som tidigare i veckan Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Har slagit på den en hel del, hjälper inte än :(. Och den är inte fast, utan en animation [MEDIA]
Jag har inte haft många problem med brutna samtal på väldigt länge Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Happ, o där pajade min iPad. Någon som vet hur man fixar detta? [IMG] Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Beror på. Nerladdad i telefonen - mapp Download Överförd via Bluetooth - mapp Bluetooth Sent from my Nexus 5 using Tapatalk