Separera namn med ett kommatecken.
Byte mot en Meizu mx3 kanske? 32GB och Vit, vädligt fint skick. Inköpt för någon månad sedan. Kostar ca: 3000kr på ebay så kan ju lägga en liten...
Bump
Tja! Vi börjar med min xkey som jag hade i mitt xbox 360 slim för ett tag sedan. Den monterades in av chipper i örebro och monterades ur av...
Väldigt sugen men läste tråden igen och hämta kan jag ej göra :/ Så kan du överväga att skicka så vore det toppen annars får du helt enkelt göra...
Chassit finns det kvar? Nät agget också?
Ett tips angående PSP... Det är enkelt att modifiera så du kan ladda ner spel då sony gav upp
Okej vad var det svåra med att skriva det direkt då så man slippper vänta. Du kan ju ha med i din lilla policy att åtminstone informera personen...
Skicka gärna en bild eller två! :)
Nja, hade tänkt mig något billigare, runt 500kr :)
Behöver en billig android mobil ganska akut! Vad som helst funkar bara priset är lågt (den ska fungera också)!!
Fuck :'(
Drar mig ur sålänge
Ursäkta men jag har skickat PM skulle vara bra om du kunde svara, känns lite nojigt att du inte kan göra det
Super!
Hej! Jag ska bygga dator och om jag skulle kunna få denna skulle det vara toppen då jag har väldigt dålig budget att lägga på datorn. Så det...
Bump 2, Kom igen nu ingen som är sugen på ett ps3 med oändligt med skoj!:P Priset ligger nu under 2000kr just saying :)
Du har inte lust att skicka några bilder? bara så man kan se lite hur skicket är. Är inte petig men vill ju inte att det ska vara något större fel...
Funkar den på tre´s frekvenser? Hade tänkt använda den till tre och wifog :)
Bump 1 Kom med ett bud om ni vill! Priset är blocket pris :)
Har lagt ut den på blocket! http://www.blocket.se/orebro/PS3_CFW__500GB_samt_en_handkontroll_56628573.htm Men om någon köper via swedroid så...
100kr? :)
Toppen säljare! Trevlig och svara på alla frågor med ett gott humör vilket ger trygghet! Rekommenderas starkt! :)
Riktigt fint ändå! Har haft lite problem med google play, man måste installera det själv via en app. Men det tar 10 sekunder att göra :P...
Vad kan du tänka dig släppa bara kontrollern för?
Är intresserad av charge grejen och ps3 kontrollern. Kan du tänka dig 200kr för båda?
Meizu mx3 + lite cash?
Fjärrkontrollen inkluderad i det?
Ser bra ut! Fungerar den som den ska, inga problem man stör sig på osv? Hur är skicket? Medföljer alla kablar? Slutligen, vad hade du tänk...
Köpte av bobin89 för ett bra pris! Trevlig och bra säljare för övrigt, ska dock skriva med det på hans profil också :)
Meizu MX3, 32GB, Upplåst, Vit.. Byte?
Jag hade en liknande surfplatta, med i5 och allt, och om jag minns rätt så är det IPS-Panel inte TFT, vilket är stor skillnad då IPS är väldigt...
Ska fixa ett bygge inom någon månad så om du har kvar den då så skicka gärna PM eller något! :D
200kr inklusive frakt för D-Linken kan jag bjuda
Ska sälja min avermedia liver gamer portable då jag inte använder den längre. Fungerar riktigt bra och kommer med alla sladdar och...
Okej, men ta en titt på min tråd, det är inte ett vanligt ps3 så det är lite variation :P Vill inte tvinga dig dock haha :)
Bump 2 :)
Byte mot mitt ps3? :P Du kan se min tråd för mer info om den, kolla gärna då det är något utöver det vanliga :)
Bump, ingen som är sugen? Pangpris för en sådan konsol!
Säljer nu mitt trogna PS3, CFW då jag ej har tid för detta längre CFW är modifierad Firmware, vilket gör det möjligt att spela PS3 "Backups" från...
Det va synd, hade verkligen varit kul att pröva på en oculus rift :/