Separera namn med ett kommatecken.
Jag söker bara lågprismodeller i prisklass 2K - 3K kronor.
OK, tack! :)
Är det inte Oppo som tillverkar OnePlus?
Hur står sig en OnePlus Nord lur för 2K - 3K kronor jämfört med motsvarande Xiaomi Redmi Note 1X och Samsung Galaxy 1X?
Jag har iof sig aldrig haft något Telenor konto eller något Telenor kontantkort över huvud taget... någonsin. Utan bara Comviqs kontantkort. Som...
Menar du manual till den specifika telefonen eller menar du till Android i allmänhet? Köpte själv en XIAOMI REDMI NOTE 13 5G dagarna innan Black...
Jag har alltid favoriserat mobiler med utbytbara batterier där ett förskolebarn kan byta batteri på någon minut eller två. Därav anledningen till...
Jag gillar starkt DELL och HP. Gillar dessutom stora skärmar (17.1" HP) även om jag mest använder en 14" just nu. Letar just för dagen efter en...
En släkting lät sin Galaxy S6 stå på laddning dygnet runt, året runt då han inte orkade att dra ur och sätta i laddsladden varje dag. Vilket iof...
Jag har inte själv varken annonserat eller svarat på någon annons men, objekt som läggs ut som "auktion" ska naturligtvis bara annonseras ut på...
Inte för att mitt svar berör just detta forumet, men rent allmänt får väl den som tankar upp bilder tänka efter lite grann själva iom att...
Tjenare Snoddas! Jag köpte själv den här tableten (SM-T515) för några år sedan. Har väl bara använt den till lite småsurf alt till mina...
Naturligtvis är sannolikheten att man av någon orsak inte får tillgång till sin cloud storage är väldigt liten. Förutsatt att du kör...
Även gamla oldschool metoder från sekelskiftet fungerar lika smidigt idag som de gjorde för 25 år sedan. :D Plugga in ett USB-minne (som...
Nej, har aldrig använt VPN. Inte ens på den tiden man höll på nedladding och fildelning via The Pirate Bay (preskriberat idag :cool: ) så använde...
Beror nog helt och hållet på vad du har för bil. Kör du vanlig "dussin-Volvo" så är jag 100% säker på att BILTEMA har olja just till din bil...
Jag misstänker att du troligen får fler svar på din fråga om du upplyser om var i Sverige du bor dvs VAR du förväntar dig att verkstaden ska...
Det kan ju vara helt normala förklaringar till att du inte kommer över 80 Mbps. Jag bor ju på landet och kan väl knappast skryta med nämnvärt hög...
TS... är ni väldigt många i samma hushåll som alla samtidigt sitter och streamar olika långfilmer så kan jag förstå att inte 80 Mbps räcker långt.
God Jul & Gott Nytt År mina vänner... om dygt 8 timmar kommer kanske återigen tomten med sin säck. Undras vad som ligger i den? :cool:
Vi befinner oss själva i ungefär exakt samma situation eftersom vi bor på landet. Eller åtminstone halva av din mammas problem. Men visst borde...
Har du någon uppgift om när du köpte den ny? Den kom väl sent -23 eller tidigt -24 om min uppgifter stämmer. Funkar perfekt via 4G/5G nu när tre...
Både jag, och i princip alla mina syskon som bor på landet och saknar fiber, kör mobilt bredband via Hallon och egna köpta TP-Link router/modem....
Telias dominans på marknaden misstänker jag knappast är något positivt. Det finns ju en viss sannolikhet att det är användarna som blir...
Kanske inte "exakt i samma utsträckning" som den dagen produkterna lämnade fabriken... men "kanske ganska likavärdigt". Detta är väl det...
Har två gamla SIM-kort (kontantkort) från HALEBOP GO från den tiden när ett samtal inom hela EU kostade 2 kronor med obegränsad samtalstid. Som...
Är tveksam till att det över huvud taget blir en mobil tillverkad någonstans i USAs 50 stater. Egenproducerad? Eller gjort en deal med en gammal...
Både jag och syskon med familjer har Skandiabanken, och jag får ju alltid restskatt på uppåt 50K kronor som jag betalar en gång per år genom...
Ska du ha den liggandes i köket och kanske blir nedstänkt av både mixerstavar och handvispar så ska du självklart satsa på en surfplatta med...
Både våra stationära datorer, laptops, tablets och (tidigare) även smartphones har alltid stått på dygnet runt. Skärmarna går ner i viloläge efter...
Jag är inte lierad med Samsung utan snarare äger jag själv två stycken surfplattor tillverkade av Samsung. En S-serie och en A-serie vilka jag...
Får jag vara nyfiken och fråga vad din misstänksamhet mot Samsungs surfplattor bygger på? Egen (negativ) erfarenhet?
Tradera är ju auktion, eller åtminstone den sida jag länkade till är auktionsobjekt. Jag kan naturligtvis inte veta just "nu" när jag lägger upp...
Det finns begagnade Xiaomi Pad 7 på Tradera för runt tusenlappen: Xiaomi Pad 7 | Köp & sälj på Tradera
Det låter på dig som om plattan till största delen kommer att ligga på en köksbänk i köket där du lätt och smidigt kan få tillgång till internets...
Vad beträffar fläktar och grafikkort vet jag ärligt talat inte. Har nog mest med att göra om någon söker en mycket specifik del. Hag själv...
En grannes son köpte den här pannlampan för något år sedan för att ha när han är ute och trampar mountainbike. Jag har testat den och tycker den...
Är enheterna sprillans nya dvs aldrig varit laddade mer än den laddning som gjordes på fabriken, så varför inte öppna kartongerna och sätt dom på...
Undrar om Energy Media Player även stöder Sonys XAVC S (XAVC S-format)? Har en gammal Sony CX450 som iof sig filmar riktigt bra, dock inte 4K...
Det enklaste är väl att ringa till dom på 0772 212121. Har du tur svarar dom... har du ännu mer tur får du svar på din fråga. :D Jag har så gott...