Separera namn med ett kommatecken.
Är det inte dam-handboll nu? Tycker det är så jävla fjantigt att de tar bort "dam" framför sporter. Om det nu är så fruktansvärt jävla känsligt...
För er som nu är så k*ta på en svart X8 finns nu en att så beställa: http://www.pixmania.se/se/se/7670996/art/sony-ericsson/xperia-x8-svart.html
Yes. Jag vågar inte säga säkert men jag har alltid haft uppfattningen av att de är upplåsta ifrån butik de här Android-telefonerna. Det smarta...
Men Optimus är ju så fugly! :p Den är ju på sin höjd en söt telefon. Och namnet låter lite som en leksak. Edit, nu tänkte jag på fel telefon....
The photo you were looking for no longer exists
Eller en X8. Billigast bortsett ifrån Blade. Wildfire finns ju också även om den skärmen är kassare än kassast.
Naughty naughty! :)
Det är skrämmande så mycket en norsk omstart kan hjälpa :)
Och har en flickvän som uppskattar det minst lika mycket. Julen är här för att göra folk glada och jag blir inte direkt olyckligt av att ha en fin...
Länk till Läkare utan Gränser, betala med Visa-kort och valfritt belopp: https://portal.lakareutangranser.se/..._schema=PORTAL SMS som skickar...
Nu ligger vi på totalt 850:-. Över 1000:- ifrån alla oss här på Swedroid kan ju inte vara för mycket att begäre :neutral: Hälsa ifrån mig :)
Du behöver ju inte under några omständigheter avinstallera SE:s launcher. Du har ju LP som en extra. Finns ingen anledning att köra med färre än...
Bra! Skickade upp den i första inlägget. Kom igen nu Swedroid. Än så länge är ni ju helt katastrofalt snåla. Det är faktiskt så att man börjar...
Jag är apnöjd med min. Flickvännen likaså. Det enda som är kasst är kameran! Där är X10 mini bättre. Skulle kameran inte spelat så stor...
http://img130.imageshack.us/img130/8886/dsc3521o.jpg
Jag tänkte att vi kunde göra varandra lite extra glada genom att lägga upp lite mysiga bilder på hur vi har det här hemma! Föregår med exempel...
Man skall alltid se ljuset i mörkret. Men mörkret kan vara fan så svart ibland. Bra inställning som jag gillar skarpt :) Gör det! En Big Mac &...
Vad är "woodo"? [img] ? Angående pixelskadan är det väl bara att lämna in telefonen dit du köpte den och kolla ifall pixelgarantin gäller.
Fult trick? Vem, förutom möjligtvis Microsoft och Mozilla, råkar illa ut? Du måste förstås tycka att det är otroligt fult av P3 att anordna...
Är livstidslicens för navigering och möjlighet till att ladda ner kartorna på ditt minneskort vad du menar med "inte begränsat"?
Bildhantering (varken Photoshop-teknik eller lära om olika upplösningar) förstår jag att ni inte lär ut.
Sms'a ordet ”SOS50” till 72930 så skänker du 50 kronor. Av dessa 50 kronor får SOS Barnbyar 41 kronor (resten går till teleoperatörernas...
Jag är en nyfiken jävel. Jag måste veta saker. Jag gillar dessutom siffror så en liten omröstning är på sin plats! Hur mycket pengar har du lagt...
Stora Amundöns Friluftsbad
Julmust
Det är snö! Det blir så mycket roligare att köra bil då :)
Gött! Uppdaterade min och min flickväns. Båda funkar nu. Tack!
Försök dig på ett sök ;) http://www.androlib.com/r.aspx?r=powerpoint+remote EDIT: Eftersom vi är på ett Android-forum, och du postat i en...
Uppdateras den via Market sedan då? Känns ju meckigt att ha två versioner så att säga...
Aldrig! Men jag såg att den bara kostar ~4000:- på Expansys och Pixmania. Fan, jag behöver ju ingen telefon, men prylgalningen i mig VILL...
Jag vill ha en Windows Phone 7 men vill inte lägga 5,300:- på den. Fan skall jag göra?
Min flickvän var grava problem med Bankdroid. Står att hennes account URL inte kan hittas. Och när jag tänker på det så har min också slutat att...
Så värd ett tack.
Jag tror nog att det blir billigast att köpa en ny. De kostar ju trotts allt under 2000:-!
Error 500--Internal Server Error From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1: 10.5.1 500 Internal Server Error The server encountered...
X10 mini eller mini pro.
Jag kan tamejfan tänka mig att Android kräver för mycket. Iphone går ju inte att jämföra mot eftersom de är anpassade efter en speciell telefon...
Tänkte precis skriva det där själv!
Yes, vi är snälla här på forumet :)