Separera namn med ett kommatecken.
Med tanke på att man har 35MHz totalt på 1800MHz känns det ju inte som något egentligt problem eftersom man ändå trycker ihop 2600-siter tätt -...
N4M använder 1800 till 2G i princip alla städer och områden där många personer ofta befinner sig. Problemet har väl från början varit att det...
Fast då lär det ju vara tre att göra cellerna mindre och köra med några fler siter? Totalt tre stycken i en stad är faktiskt ganska lite,...
Btw, behöver man skicka med laddaren osv? Står det i mejlet men känns inte superrelevant.
Okej, den vattenskyddade telefonen. Var en kille den Sony på jobbet när den precis lanserats och då hette det vattentätt. Men anyways, den borde...
Och där hoppade Z3an igång, med en mörkare vänstersida - i låg ljusstyrka. I full ljusstyrka verkar den helt okej. Blir att skicka in den ändå. Så...
Eller hur? Får lite konstiga blickar på mig ibland. [emoji20] GRATTIS!! [emoji322][emoji322]
19, så kan be om att få sånt på krogen också [emoji57]
För mig blir blandat vin en drink av mindre fin karaktär. [emoji2]
Med någon är också att föredra. [emoji16] Okej, då har vi lite olika smaker. Jag älskar drinkar, typ grasshopper står högt upp på listan!
Hahahah, kan vara ganska mysigt ibland. Typ. [emoji16] Verkligen! Jag tycker dock inte champagne är så gott efter att ha druckit typ två glas....
Man kör med 10MHz idag. Det ska bli 20MHz. Absolut, och TDD används ju på platser där man vill kunna erbjuda kapacitet och hastighet. Fördelen...
Hade det varit vid laddaren som vattnet kommit in så hade jag accepterat det mer, för den öppnas ju och stängs hela tiden. Simkortsluckan öppnas...
[IMG] En påse ris till min vattenskadade Z3 Compact av grannen. Ja, vi är vakna vid den här tiden. [emoji57]
Förstår dig. Kameran känns inte alls så bra som den borde vara - och nu vattenskadad, trots att den ska vara vattentät. Hade haft bättre...
Blir inte förvånad egentligen. Trodde att telefonen skulle vara vattentät, alltså kunna vara i vatten. Anyways, blir en reklamation av det hela om...
Tog ett bad. Tog med Z3an för att kunna byta låt. Bytte låt, la telefonen på handfatet igen. Nu är den typ halvdöd. En vattenindikator är röd, vid...
Bra och dåligt. Billigt med endast ett abonnemang - men ska man köpa med hårdvara så blir det dyrare. Tele2 tjänar ju på detta, troligtvis mer än...
La upp poster för Telias och N4M 1800MHz utbyggnad också med en kartbild. Här kommer en från 3 för Gävle: [IMG] Kan jämföras med N4M-bilden över...
När Telia och Tre fick trådar för sin LTE 1800 respektive 2100-utbyggnad kan ju Net4Mobility-operatörerna få det också. Dessa två operatörer är de...
Eftersom jag skapade en tråd för 3s 4G på 2100MHz tyckte jag inte att det var mer än rätt att Telia får en motsvarande också. Telia bygger ju 4G...
Har tyvärr ingen koll på det, har faktiskt aldrig ens hört talas om det! Jag hoppas att man har koll på det! Sorry att jag inte svarade första...
Kort och gott dubblar man dagens, från 10MHz till 20MHz. Genom att öka frekvensutrymmet ännu mer kan man senare pressa upp hastigheten mot 170/54...
Hola Unblocker för Chrome funkar för att streama BBC Two via deras spelare. [emoji2][emoji2]
Det är ett av Telenors varumärken, med en egen grupp personer som jobbar där. Nej, du kan inte vara kvar i familjen då - tyvärr.
Kolla här: https://swedroid.se/forum/index.php?threads/Vilket-abonnemang-%C3%A4r-egentligen-billigast%3F.118209/ Kanske kan hjälpa dig på traven? :)
Du har PM! :)
Inget är omöjligt. :)
Bredband eller mobilabonnemang?
Ett alternativ om du vill köra på Wifi-lösningen är ju då att du skaffar ett USB-modem (kostar 499kr hos 3), en Dovado-router typ Tiny (kostar...
Som ni säkert vet så finns det extremt många olika abonnemang idag, men det är inte lätt eller alltid man har lust att kolla vad som finns och vad...
Jag hade tydligen bara BBC Knowledge, HD, Entertainment, Lifestyle och World News. Trodde det var fler. :p
I ljuset inomhus, ja. Samma sak om jag försöker fota utåt. Partier där det antingen är mörkare eller mycket ljusare blir otydliga och skärpan är...
Hahahahah [emoji57][emoji57]
Alla har varit fokuserade mot ljuset, mellan träden och det vita huset. Samsung-kameran är den med mest vidvinkel. Sedan kommer iPhonen. Men...
Borde det inte bara vara lättare att bara köra en AUX-kabel mellan telefonen och bilens lösning? Så kör jag i den Focus vi har. I Mondeon funkar...
Finns lite blandat som man kan ordna, men som sagt - hör av dig. Finns gott om kampanjer som inte är publika. Handla i butik går dock ej med en...
Det gör det inte. Nackdelen med Comviq är ju avsaknaden av support via telefon, butiker osv. Om du vill att jag ska kolla vad man kan göra från...
Om december är sista 99-kronorsmånaden bör bytet ske innan nästa dragning. Dvs nu i mellandagarna. Till fast: 0,25kr/minut (ingen...
Då har jag nog inte den :( har Tivo Max.