Separera namn med ett kommatecken.
Ja.
Var bor du då? Så kan jag kolla upp nätet där.
Konstigt. Det finns inget som gör att du borde fått prisplanen bytt. Den enda förändringen som påverkar alla kunder är att uppsägningstiden är...
2G/3G/4G: Västkusten, Göteborg, Halland – På grund av oväder har vi störningar på 2G/3G/4G-tjänster i området. Med anledning av detta kan ni...
Senaste veckan har täckningen förbättrats här: Trelleborg, Klippan, Branäs, Skogås, Skillingaryd, Vaggeryd, Fixhult och Sundstorp i Kungsbacka,...
Inget abonnemang har förändrats utan att kunden själv velat göra detta. De nya priserna är desamma för alla mobila produkter. Se första inlägget...
Har du testat att söka nät manuellt? Är telefonen låst till någon operatör? Fungerar simkortet som det ska? Är simkortet aktivt?
Beklagar att jag missförstod en del. Men skumt. Kanske har något att göra med deras regionlåsning. Om så, borde det vara lika dant på alla nya...
I och med att ditt abonnemang inte tillåter anslutning till det är det ingen mening med att ha det aktivt. Med vissa telefoner kan det i samband...
Absolut, men testa att stänga av LTE eftersom du inte har tillgång till det i dagsläget.
Står 4G som aktivt i din telefons inställningar? Testa att ställa in den på endast 3G och se om det hjälper.
Vilken telefon har du? Gäller det 3G eller 4G?
Hade operatören du valde 4G aktivt på den tid av abonnemang/kontantkort du hade? Hade du ett simkort med stöd för 4G? Hade operatören i det land...
Väntetid på?
Nej, det kan det inte vara. Jag jobbar ju på uppsögningsavdelningen och den har ju Tele2 själva, annars kommer man ju till personal hos Transcom....
Man jobbar på att erbjuda hastigheter för LTE TDD på upp till 112Mbit/s. Detta testas och arbetas med. När det är tid, är det enkelt att få igång...
Hade fått för otydlig info från början. Är endast på studentabonnemang 4G gäller för i dagsläget. Bör dock i vissa fall gå att aktivera på vanliga...
Du kan byta ner dig till ett billigare abonnemang, om du så önskar. Du får behålla samma pris för telefonen - men ha ett lägre pris. Oavsett om du...
Oj, läste fel. För att stänga av röstbrevlådan behöver du kontakta kundtjänsten.
Är det inte bara att ringa till den? Nummer 333.
Nope, men det kommer när det kommer. Antar att det krävs lite jobb med hur man ska dela upp frekvensbandet osv. Man kommer köra allt från samma...
Även om det är tanken så är det inte så ännu. Alls. 3G 900 finns idag endast på test och på begränsade områden, bland annat i utkanten av...
Så borde det rimligtvis vara. Skulle tippa på att det blir avsevärt mycket biligare då.
Vet du om Telia tillåter 4G för iPhone 5? Det krävs ju en uppdatering av operatörsinställningarna för det.
På utbildningen jag gick hos Tele2 för några veckor sedan sades det att en helt ny mast med allt kostar strax över en miljon.
Vad gäller 4G så valde 3 att inte köra igång lika snabbt som de andra operatörerna. Varför vet jag inte. Att man väntade kan ha berott på att man...
Den är dock felmarkerad, den har varit kvar i många många många månader. Ett bra exempel är t.ex. Knivsta, ungefär två veckor innan den...
Ganska sent egentligen, med tanke på att täckningen inte ser helt lysande utbildning övrigt heller. Men 3 har ju samtidigt inte en speciellt stor...
Ska det vara någon tåligare variant, eller fungerar det bra med en "vanlig"?
Om allt går som det ska: sommaren 2015. :)
Ibland går det inte lika snabbt att uppdatera täckningskartan. Utbyggnaden hålls dock uppdaterad. När plupparna försvinner, så är hårdvaran uppe...
Körde du med en "färdig" lösning eller klippte du helt själv? :)
Vi gjorde en musikvideo på jobbet för någon vecka sedan med iMovie. Sjukt smidigt.
Har inte provat, så vi säger att den stängs av. Skulle tro att det är så också, när jag kollar gamla prislistor.
Syftade på generellt var du än befinner dig. Inte vad andra får för hastighet på samma plats. :) Men PMa adressen det gäller så kan jag kolla upp...
Omöjligt att svara på, beror på många saker. Bland annat var närmsta sändare sitter i förhållande till var du befinner dig och vilka hastigheter...
Som sagt så ligger problemet inte i radionätet utan längre in i systemet. Vilket i sin tur gör att det inte hjälper att köra igång med en frekvens...
Finns obegränsat med 4G också. Var har du fått din info?
Hej, har ett 3Maxfart 3GB som jag nu önskar överlåta. Bindningstid till och med 2016-03-05. I detta skickar jag även med ett USB-modem med stöd...
[IMG] Ett dbrand till min MacBook! Snyggt och skönt.