Separera namn med ett kommatecken.
Någon som skulle vilja springa in på Mediamarkt och köpa ett stycke Black Ops till mig? Jag står för frakt! :)
Dem har haft problem med just detta, de skapar en ny bugfix i nuläget. Sen kan det ju vara så att du har för klen dator för att köra spelet också!
Farsan fick hem sin N8a igår, känns riktigt skön och gedingen. Själv är jag inget fan av Symbian men men..
Gymnasiumet här i Älvsbyn, men om jag nu får nog bra betyg så ska jag inte ens gå här, då blir det BsT! :)
Öppet hus på Lördag här, ska se om jag hittar något! :)
Brors dator trasig -> Jag säga nätagg trasig -> Morsan ringa kille -> Kille kolla, kille konstatera nätagg -> Morsa säga att det vara nätagg ->...
Spel? Låter som ett spel hehe :p
Min kompis köpte det idag, installerades för ca. en timme sedan. Han ÄLSKAR det! Han har övertygat mig om att köpa det också! lol.
Vi har en blandning mellan Labrador, Golden och Pointer (stavning) :)
Kompis garvar åt att jag ritade egna Yo-gi-oh-kort när jag var liten.. Alla hade väl inte råd med riktiga kort? :D
Bah, farsan har börjat få upp till 35cm snö medans vi bara har ca 10cm här..
DirectX 10 till XP ftw!
Min kvällsmat (som jag hade vid 23:25 eller nåt) bestod av 5 Husmans-mackor med kokt "julskinka" och senap! Till middag hade jag Renkött och...
Swedroid, Sweclockers, Mitt egna till vårat community, jagrullar (Volvoforum som jag ibland sitter på, jag har ju inte bil än, men rolig läsning!)...
Hahaha, tänk vad snett det kan gå ibland? ;)
No Surprise - Theory Of a Deadman
Kör som administratör?
AlterIWNet för alltid! <3 Dedikerade servrar och serverlist till MW2!
AAAARGH!? Det kliar som in i helvete i mina öron!
Bloody Good Time - Kostar ca. 50kr på Steam och är helt klart värt det! Skönt spel som liknar TF2 lite! :) Finns Team Deathmatch och allt...
Jag skulle åka skidor, skidor skidor skiiiidor!!!! :)
Haha, a nu ser det fint ut! (Y)
Nej, går att köra samma temat som finns till 32 i 64. Du patchar och lägger in filerna i Themes och klart! Teman som jag gillar är Soft7 och...
En sak som står ut väldigt mycket är Startikonen (Start-orb). Du skulle kanske kunna ta bort den med Start killer eller så byter du helt enkelt...
Om du öppnar programmet så är det tre knappar, tryck på alla tre och starta om :p
Lätt är det! ;) Fördt och främst så måste du patcha tre filer, ladda hem Universal Theme Patcher, patcha filerna och starta om. Det du gör sedan...
Jag tappar uppkopplingen var femte minut, jag kommer fan att slå sönder något. Jävla skit.
2.2 är bara skitsnack antar jag. CyanogenMod finns ju! :)
Hård
Haha, lite kul om dina kunder fick tillbaka sina datorer sönderhackade i med en skruvmejsel bara för att du var så hög på tabletterna! :D
Finslipat
Hur lyckas man med det? Jag ska egentligen inte säga något då jag nästan körde en spik genom handen. :p
[img] Fortfarande XP, men jag blev så less.. jag måste få ha det fint även fast skärmen knappt kommer att synas! -.- Tack till min kompis för den...
Falling Up - Drago Or The Dragons
Det har faktiskt regnat här, glashalt. La omkull med cykeln igår! :p
Det betyder oftast att du kan spela spel för att den är flashad och blivit bannad. :)
Glida av railen och slå pungen. Det gör ont! :(
Haha jo, det är Windows. Mest för att jag kommer sitta och koda och för att det känns lite rappare. :)
Bra, för att facebook suger verkligen! :) Här ser alla fjortisar på hockey och sitter på Facebook. Iaf: Beslutsångest!
https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=312917&postcount=319 Detta endast för att meka med en sida, jag har hållit på hela dagen med det.. :p...