Ska prova det da kanske. Hittade "McAfee wavesecure UPA" på market, det du menar? Kan vara bra med ett sånt här program som alltid går att få tag på via market t.ex[/QUOTE] Ja det är det jag menade...verkar som de blivit uppköpta av mcafee för innan hette det bara wavesecure. Typ en måste ha app som innehåller backup- och spårningsfunktion ifall någon snor din lur.
Ganska nice men det gick inte att ringa med. (Edit: Hi hi!, jo det funkar. Det är nog bättre om man läser instruktionerna nästa gång)...
Vet ej om jag kan hålla mig så länge, börja läsa den här tråden igår och nu har jag för första gången rootat telefonen så varför stanna där, jag kör broke or brist Nu är den installerad, gick smidigt.
Berätta gärna dina erfarenhet? Gärna det som inte fungera och hur stabil den är. Läst lite på XDA där vissa rapportera om mobilen kraschar när man aktivera wifi och vissa har inte detta problem trotts samma mobil.
Äsch! Nu har dom tagit bort länken på xda-forumet för den innehåller warez säger dom. He he, men jag har sparat länken.