Har ju diskuterats förr när TS gjorde flera onödiga trådar Finns en sandlåda att lägga sån skit på! Post hunting är fan bara onödigt med nya trådar
Som moderator, hur ska man någonsin kunna avgöra om "Nu ska jag äta-tråden" eller "Är pannkakor godare än raggmunk" ska få vara kvar? Då menar jag utan att folk blir sura Men, detta är lite som man behandlar en kändis. Så länge folk älskar att skriva i dessa trådar så lever dom kvar, och uppenbarligen vill stor del av Swedroids medlemmar ha alla trådarna. Om jag ensam fick bestämma så skulle bara Sandlådan och kanske någon enstaka få finnas kvar. Men nu är jag inte ensam om detta, och det måste respekteras. Ta denna diskussion vidare i annan tråd, eller via PM så vi åtminstone inte förstör tråden
Det är rätt intressant att Sir Knight i sin jakt på en gliring presenterar något som är av snäppet högre kvalitet än många av hans normala inlägg... Blir oftast tråkiga mackor för mig på morgonen. Ser fram emot några lite mer utstuderade frukostkompositioner här.