Den finaste mlssa jag vet är påvens mlssa. O, jafg hade en sån skulle jaff vara opve, Äh, gick ju inte så bra. Nästa skall skriva om våren. Edit: Sen var jag också. Skriv om skor då.
Skor är najs att ha på fötterna nu nör de e så kallt ute, men är man på stranden ska det fan vara barfota! sweet bara ett fel! nästa ska skriva om vädret
Idag har det varit blåsigt, dick var det mycjet sol och varma grader! Nästa, skriv om datorer.. thanks!
hag gar eb sjit htc desire z som jag vill sälja men ingen köper nästa person ska skriva om vädret haha
Vädret just nu är ganska tråkigt, det är grått och trist. Dock börjar det ju bli bmörkt så det är lite svårt att se Nästa person skall skriva om hajar!
Hur svårt kan det vara att skriva något om hajar? Även med förbundna ögon är det ju inga problem. Tror jag. Nu skall vi se Nästa skall skriva om kalsonger.
existenz ör roligt de har mycjet naket, och andra äöckliga grejer. Dock har de mycke roliga saker ocjså Nästa skriver om skriver om internet
Jo jag med! Men eftersom folk misslyckas så otroligt hårt med att skriva i tråden måste ju merparten kolla på tangentbordet i vanliga fall (detta är skrivet utan att titta btw..)
Håll dig till ämnet dirkdiggler OnT: internet ör bra med mycket intressanta greher nästa skriver om opera (webbläsaren)
Du måste surfa i Opera Facemat (eller vad du heter, blundar enna) så mycket låtsasmoderator du verkar vara. Nästa skall skriva om blåbär.
blåbär är väldigt gott med mjölk och socker, Heter vaccinium myrtillus på latinska. Nästa ska skriva om facebook
Sluta skryt dirk. Meningen med tråden, var att man inte skulle kolla alls. Inte ens på skärmen. Men visst, förstör tråden du. Ont: Facebook är än bta soda Sent from Tapatalk Pro
Nej men om du hade kunnat läsa skulle du sett att jag inte tittade på skärmen heller utan blundar. Precis som ni instruerade. Till topic: Nu skriver jag med ögonen stängda. Facebook är bra. Jag har över 500 kompisar där så jag är rätt fräck ändå.