Dirk du ska skriva vad nästa ska skriva om också du vet OnT (datormöss): datormöss är rätt bra om man inte vill använda t.ex. en touchpad på en laptop (ofta jag skrev allt rätt ) Nästa ska skriva om smartphones
Jag gillar inte dummyphones de borde har riktiga framme istället så att man vet hur de känns på riktigt. näärsta ska skriva om google.
google är den bästa sältkänsten enligt mig, pus utvecklaren av android! Redit nice. (helvete vad dåligt det var!!) Nästa skall skriva om det bitna äpplet.
Jag gillar Android. Jag hoppas verkligen meningen blir bra med stöngda ögon. Nästa ska skriva något om natur.
Cyklar är tvåhjuliga fordon som kan manövreras ned för gatorna i hög fart. Man bör dock akta sig för att använda handbromsen, som återfinns på vänster sida avstyret. Vem vill skriva om termosmuggar?!
jag vukk sjruca in ternisnyffar dlr ayy de ör slra oj! det blev inte bra.... nästa skal skriva om hallonsylt
Hallon är goda bör. Dock så hat dom många lkärnor i sif. Nästa skall skriva om katter Skickat från min Desire Z med Tapatalk PRO
Katter är förnäma djur som kan leva sina liv oberoende av människan. Katter gillar fisk. Nästa person får alltså skriva om fisk!
Känns som ninetwozero skriver jäkla bra OnT: fiskar är vattenkrabater som simmar rynt som galna höns nästa skriver om datorer