Fick lite inspiration av Galaxy S-forumet där de har en Officiell klagotråd angående telefonen. Det fick mig att tänka tillbaka på ett annat forum som jag hängde på för några år sedan. Där fanns det en liknande tråd.
Ibland känns det bättre att ventilera. Det kan vara något litet eller något stort. Det kan faktiskt vara vad som helst! Men ibland känns det roligare efter att man fått ut agget. Detta plus att en tråd stimulerar skrattmusklerna då Sverige måste vara ett av de länderna som älskar sarkasm och skadeglädje mest i världen! Tack jantelagen för det 
Så är det något som händer på vägen när ni kör bil, en lärare som må vara ifrån en annan planet eller tappar ni telefonen i market? Ut med det!
Ut först är folk som inte kan skillnaden på "risk" och "chans". Jag fick tamejfan sneddamp på en arbetskamrat idag. "Det finns en risk för sol i helgen!" eller "Det finns en chans att jag har p-bot nu...". SERIÖST!? GAH! Det gick så långt att han sa fel saker 6 gånger (jag räknade) i samma veva. Då gick jag.
Last edited: 11 augusti 2010