Hej! Är det någon mer än jag som har fått problem med Spotify? Inget inne i appen svarar knappt alls. Trycker på en låt så tar det typ 30 sekunder innan det händer något. Sen när den startat så skall man typ pausa så tar det 30 sek. igen. Ibland står den bara och tuggar. Har ominstallerat den flera gånger och rensat data m.m Fungerar klockrent via nätet.
Har 3. Spelar ingen roll om jag kör på wifi. Har ett familjekonto på Spotify och det är bara jag som har problem. Vet inte om det kan vara så sedan den senaste uppdateringen
Jag upplever också problem i Spotify. Byter man låt för att sedan hoppa fram/spola i låten händer inget, samt att tiden för låten stannar (dvs den räknar inte ner på återstående tid)
Kanske inte har någon betydelse. Men för säkerhetsskull, leta upp appen i inställningarna & se till så att den inte ligger och blir tvingad ner i viloläge.
Spotify blir bara sämre och sämre! När min skärm släcks så stannar Spotify efter några minuter, kan också hända medans jag håller på med telefonen. Ibland reagerar inte Spotify på några kommandon. Inte roligt att betala fullpris för något som inte funkar 100%
Tur det finns andra alternativ än Spotify då [emoji4] Själv använder jag just nu Google Music eftersom jag har ett YouTube premium abonnemang och innan det Tidal Hifi. Har inte använt Spotify på flera år nu.
Hej. Plötsligt har volymen börjat svaja upp och ner när jag lyssnar på spotify via mina Galaxy Buds. Någon som har samma problem och någon eventuell lösning? Tack Update., verkar vara samma problem med Youtube Music. Vad kan ha hänt?
Jag har absolut inga problem med mitt Spotify. Kör med crackad Spotify och funkar sömnlöst. Kör med S9 och Comviq.
Inga problem alls med Spotify. Dubbla SIM. Comviq privat och Tele2 företag. Båda är ju Tele2. Som sagt allt ok. Kör Android 10 med senaste februaripatchen.
Update. Fick återställa inställningar för att få det att funka igen. Sen har jag inget valt under sound adapt.
Nja Comviq och tele2 är inte samma. Sist jag pratade med tele2 sa dom att dom har inget med Comviq att göra och att Comviq tillhör inte dom. Men där emot ägs bägge av samma ägare som äger tele2, om jag nu läst rätt. Kan vara så att istället för att skapa dotterbolag som endel gör så valde ägaren att grunda Comviq som självständig budget operatör eller något sådant. Annars är som 3 har hallon som dotterbolag, där äger 3 faktist hallon då deras faktura adress går till Hi3GH Access nånting sådant som är samma som 3 adress och namn.
Låt oss hålla oss till fakta. Comviq är bara endast en verksamhetsgren inom Tele2 AB sedan 1997. Följande från källa comviq.se Comviq är ett varumärke som marknadsförs av Tele2 Sverige AB - Organisationsnummer 556267-5164. Tele2 är en av Europas snabbast växande telekomoperatörer med fokus på Sverige och Baltikum. För mer information besök www.tele2.se.
Du vet väll att fakta kan vara felaktig eller gammalt också? Man är bara dum att följa fakta 100%. Jag var själv i en Tele2 butik och pratade med dom och dom sa tydligt ur deras mun att varken Comviq eller tele2 har något med varandra att göra. Sedan har Comviq eget utrustning/nätt och system. Hade tele2 något med Comviq att göra då hade tele2 haft tillgång till Comviq system mm, men det har dom inte. Sedan hur vi fick detta var att en kompis till mig ville ändra på sin Comviq abonnemang och då trodde även han att det hade med tele2 att göra, så när vi gick till en tele2 butik. Då sa dom just detta och enda dom kunde göra är flytta över honom till tele2 abonnemang istället. Men inte ändra eller uppgradera hans Comviq abonnemang då tele2 har inget med dom att göra.