Jag ska snart gå ifrån en j***vligt krånglande tattoo till en mini och jag har några frågor angående apps 1. fins layar ? (jag älskar denna underbara app) 2. fins barcode scanner? 3. hur upplever ni gpsen? (Google maps) jag är jätte tacksam för svar :-)
I och med att det är en Android-lur så finns dessa program ja, för nedladdning från Butiken. Men jag skulle råda dig att ladda ned Prisjakts app i stället för Barcode Scanner. Barcode Scanner hittar aldrig några produkter när man testar den i någon affär. Det gör prisjakts app. Åtminstone när man kollar elektronikprodukter och sånt.
Barcode Scanner är inte tänkt att hitta produkter, den är bara tänkt att skanna streckkoder, och läsa ut vad dessa betyder. Skannar man tillexempel en QR-kod så visar den vad som står i koden.
Layar funkar fint (älskar idén, men utbudet av svenska lager verkar inget vidare tyvärr?). Gps:en är minst lika bra som på andra telefoner jag testat.
Korrekt. Men faktum kvarstår, det enda Barcode Scanner gör är att skanna, sen tar Prisjakt-appen den info som kom ifrån Barcode Scanner och så söker den upp varan, det har inte BS något med att göra.
Upplösningen är samma på både tattoo och x10 mini, och därför kommer du att hitta samma apps i market.