De där siffrorna kommer sjunka ju mer batteriet optimeras. Satt själv på 4 dagar i standbytid när jag fick luren, men det är då bara glädjesiffror som sagt. Nu har jag 21h på 100%
Jag har fortfarande kvar att det är 4 dagar standbytid (rensa appens data med jämna mellanrum). Verkar dessutom fungera väldigt bra! När inte skärmen används så är batteritiden otrolig!
Om du rensar appens data "glömmer" den hur du använder telefonen och visar standard. För att få en siffra som faktiskt gäller för ditt användande bör du låta datan vara. Såg också att du har mediaserver igång. Det är troligtvis utdelning via dlna som ligger aktivt. Kolla om du hittar mediadelning i inställningar och bocka ur det om det inte används. Kan tyvärr inte ge någon vägledning vart du hittar det, verkar vara väck i SlimBean...
Någon som vet hur man stänger av mediaserver? Även min är igång och drar cirka 6% batteri per laddning! Även Google-tjänster ligger och drar en del! Vad är dessa?
Kollade på S3an nu. Det ligger under trådlöst och nätverk -> fler inställningar -> enheter i närheten Där bockar du ur fildelning
Mediaserver finns inte ens i min lista över strömätande processer. Dock så lyssnar jag inte på musik i luren heller.. Men när jag gör det så dyker den upp så den har ju med musik o.dyl att göra.
Jag lyssnar inte heller på musik men den håller fortfarande på att sluka ström hur jag än bär mig åt!!!... Skickat från min C6603 via Tapatalk 2