Jag slängde in CyanogenMod igår och det tycks vara bra batteritid även där. Efter 12 timmar med 2 timmar skärmtid har jag 66% kvar. ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
Ganska likvärdigt som för mig i CM. 10 timmar sedan laddning. Skärmtid strax över 2 timmar och 66% batteri kvar. Har även lyssnat på musik i mina Audio-Technica lurar i ca. 1 timma på det + att jag har trimmat luren en del så den håller sig på höga frevenser. Så visst är batteritiden god med CM också.
Många som har fått det, fick det själv på min motorola xoom och nexus 7. En omstart ser ut att ha löst det.
Är sugen på att prova! Blir man av med alla dumma lg-grejer som typ life book eller vad det heter, och de andra dålda grejerna som körs i bakgrunden o snor resurser? Vad får du för Antutu poäng med den? :O
Jag är väldigt nöjd med CyanogenMod. Jag har inte gjort något speciellt, allt är igång och telefonen används som en telefon. ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
Cell Standby har jag aldrig sett i ledningen på min telefon. Det är oftast Android Operativsystem och Android system som håller täten! även om telefonen bara ligger i vila.
Tja, precis laddat min mobil o drog ut sladden för ca en kvart sen och den har redan gått ner 3%? Så fort jag drog ut sladden gick den ner till 99% och var inne på snapchat några minuter så gick den direkt ner till 97%.. Är det något fel? Något jag borde stänga av? Och jag har ljusstyrkan på lägsta.. dock har jag wi-fi på hela tiden då men... Tacksam för svar
Det har jag också märkt, tar man bort den från laddaren direkt när den är full laddad ligger den inte kvar länge på 100%. laddar du den dock längre eller över natten håller den sig ju på 100% i en evighet När min gick ner fort i början hade jag fortfarande en skärm tid på 6 timmar+ innan det var dags för laddning ca 15% kvar
Jag hade ungefär 4-5 timmar och 13% kvar när jag var tvungen att ladda den idag.. Så vette fan vad som är fel..
Skärm - 34% Operativsystemet - 22% Andorid system - 18% Snapchat - 8% mm qcamera daemon - 4% google tjänster - 3% wi-fi 2% telefonen är inaktiv - 2% Då jag inte vet hur jag lägger upp bilder måste jag tyvärr skriva ner det..
Beror nog på vad man gör för något jag surfar mest. Förstår dock inte hur testerna från gsm arena kan få 11 timmar surf tid? Vad gör dom då?
Jag är riktigt nöjd med batteritiden hittills. Verkar nästan svårt att ta slut på batteriet. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Haha det ända jag gjorde var att snapchata, kolla lite på facebook och aftonbladet... Det är en bra fråga..
Asså det jag menade, du sa att du hade 4-5 tim skärm och 15% kvar eller mena du 4-5 timmar sedan laddning ? då är nått ju grymt galet