Jag lyssnar på Spotify och podcasts ungefär 2-4 timmar per dag under dagen plus surfar en del, har TouchDown Pro påslaget att kontinuerligt hämta mail/kalender från vår Zimbra server och läser en hel del stories från nyhetswidgeten och min Nexus har inga problem att räcka till och bli över under en hel dag (jag laddar den normalt bara över natten). När jag kommer hem brukar batteriet ligga runt 50-60%. Jag har normalt förövrigt även Blåtand och Wlan påslaget. Däremot är GPS normalt av.
Om jag minns rätt från en annan tråd så körde du ju MSN-klient på din? Som jag nämde där så finns det chatprogram som suger batteri då den aldrig går ner i viloläge. Jag skulle definitivt försöka luska runt lite om det är något program som beter sig dåligt. Kolla tråden om batteritid som finns i någon av de allmänna forumen.
Ser man tråden du länakr till är det några som har samma problem som du medan andra liksom jag inte har några större problem. Undrar om det är ett dåligt batteri eller om det är någon app som inte sköter sig?
Last edited: 17 februari 2010