Har en Samsung Galaxy S2 och retar mig på att den medföljande appen inte skiljer på bilder och filmer, allt ligger i en röra. Någon som har tips på app som gör det? På samma sätt som HTCs bildvisningsapp gör.
Har du provat Quick Pic ? den är gratis på google play använder den själv https://play.google.com/store/apps/...51bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbGVuc3cuUGljRm9sZGVyIl0.
Jag använder också quickpic. Kan verkligheten rekommendera den. Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
Tack för tipset. Tyvärrr är bilder och filmer från kameran i samma mapp även med denna app. Finns det något sätt att skilja på dem, eller har någon förslag på annan ?
scalado album har jag testat och det är tom bättre än quickpic. kostar dock pengar men det är ingen förmogenhet heller så
Quickpic har dock en trevlig måstefunktion som jag inte klarar mig utan! Att den ställer ljusstyrkan på 100% vid bildvisning. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Gå in i inställningarna för appen så kan du välja där att filmer inte ska visas Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Gör den detta som standard eller är det en inställning? Jag letade men hittade ingen inställning för det så jag avinstallerade appen igen :-) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Nu har jag kollat och Scalado Album ändrar inte till max ljusstyrka automatiskt. Finns ingen funktion det heller. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Hehe, det var jag som bad Nanling Zheng (utvecklaren) av QuickPic att lägga till den funktionen i slutet av 2010 när QuickPic fortfarande hette "Picture Folder".
Då kanske du kan skicka ett likadant mail till scalado då;-) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2