Bluetooth-stacken?

Diskussion i 'Samsung' startad av nox, 26 juni 2011.

1. nox

nox Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    135

MINA ENHETER

Gått och blivit väldigt sugen på att skaffa en platta men är ännu inte övertygad om vad som skall köpas. Hela syftet med en platta är ju att använda den som en nöjesmaskin. Nu är det år 2011, vi har tryckkänsliga skärmar men vi kan inte bara slänga över ett videoklipp för att sedan spela upp det?? Konvertering känns bra pinsamt och i detta fall lockar Apples iPad mycket mer.

Anyway, just nu är det i alla fall GT10.1 som lockar allra mest. Förutom det irriterande Samsung-uttaget och avsaknaden av micro-USB verkar det vara en bra uppstickare.

Dock en fråga, har Samsung fuckat upp BT-stacken på denna som de gjort på sina telefoner? Kommer bli tvungen till att sälja min SGS II då man varit inne och förstört!

Jag skulle kunna klara mig utan vissa saker på en mobil, men en platta som är rent nöje, kan jag inte koppla in en Wii-kontroll eller annan trådlös BT-kontroll har en platta dock tappat oerhört mycket hos mig och jag får börja leta ny pryl!

2. Foxy

Foxy Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

3. nox

nox Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    135

MINA ENHETER

Taget, dock fortfarande intressant och veta vad de gjort med BT-stacken! Om man kan koppla in en Wiimote och annat gotta via bluetooth?

Wiimote sägs fungera på den amerikanska versionen av plattan, men den är ju ren från TW och annat! Med TW följer även massa annat trams, vilket gör mig orolig.

4. stefanli

stefanli Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    45

MINA ENHETER

5. Gnubaver

Gnubaver Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER

6. stefanli

stefanli Teen Droid Medlem