Ungefär som maps men med en riktig navigeringsfunktion. Funkar hyfsat men inte lika bra som vissa navigeringsappar som finns att köpa.
Det är Google navigator hackat för att fungera där det inte är tänkt att fungera i dagsläget, som tex i Sverige.
i brut maps så kan du välja att alla kartor du kollar på sparas på sd-kortet, men jag vet inte om den sparar kartorna i navigation eller bara i vanliga maps, någon annan som vet?
man får ju inte länka till upphovsrätt skyddat material och sånt annat trevligt men sök på navigon på aarrhhh bay (så låter en PIRAT+E) den ligger dock på over 2 gb och man måste ha det på sd kortet men lätt den bästa navigeringen till android
2 gb har jag råd att slösa för en navigator Med denna behövs alltså ingen internet, vilka kartor finns i den?
Europa tror jag var med fungerade skit bra i London och i Tyskland och nej inget Internet. Bara första gången i någon minut Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Laddade ner europa versionen, har inte testat åka men kollade lite på kartan och det ser bra ut. Tack!