Är det någon som vet varför vi Hero-användare inte får ta del av den iPhone-inspirerade Copy/Paste-funktion som finns i exempelvis Desire? Använder ni någon app för att råda bot på den undermåliga grundfunktionen?
Hur fungerar den? (I och med att jag bara har en Hero och aldrig sett Copy/Paste på varken en Desire eller iPhone så har jag liksom inte saknat nåt. Tycker att långtryck och markera med styrkulan fungerar hyffsat. Oftast kopierar jag ändå ett helt fält och då räcker ju långtrycket.)
Ah, visste jag inte ens att jag saknade! Såg ju riktigt sweet ut! http://www.youtube.com/watch?v=j3ojTgVy8PE
Konstigt, för jag har det i min! jag kör elenuix 2.1.blablabla.wwe rom. eller så måste man kanske aktivera det någonstans?
Ni har alltså den Copy/Paste/Share funktionen som visas i youtube-klippet? Det är inte vanliga Copy/Paste vi pratar om här..
Funkar det i alla appar? Jag får intrycket av att det är en feature i browsern? Jag testade i Browser på min Hero och där måste man välja Kopiera text i menyn verkar det som, men sen verkar det funka som i klippet. Det funkar dock INTE i xScope, alltså är det inget som ingår i Android utan en funktion i browsern?
Fast det är den ju inte :S (inte den jag använder då alltså) Den är baserad på officiella hero 2.1 uppdateringen
beror ju på vilken elelinux version man kör, hans legendary baseras ju på legends, men den officiella rotade av elelinux är ju officiella av htc för heron, där har jag den funktionen i browsern