Datoformat

Diskussion i 'Hero' startad av nrkabul, 13 september 2009.

1. nrkabul

nrkabul Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Systemets datoformat - manglende valg i siste versjon?

Hei,

noen andre som har problemer med eller irriterer seg over datoformatet i den nye oppdateringen/modaco 2.0? Jeg får ikke valget jeg pleier å bruke (yyyy-MM-dd), bare noen amerikansk-aktige greier. Har brukt yyyy/MM/d, men det irriterer meg...

Dere andre som har installert HTC's eller modacos oppdatering - hvilke valg har dere i Settings->Date and Time->Select date format ?

Takker for svar :)

Last edited: 13 september 2009
  2. nrkabul

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

I desperasjon lagde jeg et lite program som setter "korrekt" datoformat... Hvis noen er interesserte, kan jeg legge det ut en plass.

3. Dee_Jay

Dee_Jay Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Jag har också irriterat mig på att datum visas fel efter uppdateringen. Vore tacksam om du länkade till lösningen! :)

Edit: jag hade visst inte testat att ändra datumformat sedan uppdateringen. Nu visas det som det ska, fast fortfarande fel på Lock 2.0's låsskärm.

Last edited: 14 september 2009
  4. nrkabul

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

OK - hvordan gjorde du det? Via settings som vanlig? Hvilket datoformat har du i systemet (unntatt Lock 2.0) nå?

Takk :)

5. tommyhome

tommyhome Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Telefon:
    Sony Xperia Z2

MINA ENHETER

Telefon:
    Sony Xperia Z2
    Telefon 2:
    HTC One X
    Telefon 3:
    HTC Legend
    är oxå intresserad av lösningen för datum, på den uppdaterade men inte rootade varianten, uppenbarligen tror HTC att vi i norden inte vill använda ÅÅÅÅ-MM-DD format, vilket jag föredrar, finns inte ens att välja i listan sen jag valde att köra luren på svenska.

Nån som har lösningen?

6. Dee_Jay

Dee_Jay Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Ja jag gjorde det under settings som vanligt, finns 6 olika alternativ. Jag valde den där det står t.ex Tue, 15 Sep. Det går att välja yyyy/MM/dd också och jag testade just den, men då ser man bara 09/15, i alla fall i HTCs klockwidget :/

7. nrkabul

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

OK, takk. Du har nok samme valg som meg - men jeg foretrekker som tommyhome å ha yyyy-MM-dd.

@tommyhome:
    har lagt ved den apk'en jeg brukte, men har ikke testet den på noen andre mobiler, og vet egentlig veldig lite om hva man evt. må gjøre for at en app skal fungere utenfor debugmode (signering? properties?). YMMV :)

Hvis det ikke virker, gi beskjed så skal jeg prøve å få det fikset.

Jeg tar naturligvis ikke noe ansvar for om mobilen din skulle komme til å ta fyr eller kollapse til et lite svart hull, men anser det (og andre katastrofer) som svært lite sannsynlige...

Bifogade filer: