Off-topic men kom att tänka på en sak. Om man som man reggar sig under kvinnlig identitet får hjälp snabbare och slipper RTFM-svar. Vi män tenderar ju att vilja vara riddaren i skinande rustning och komma "prinsessan" till undsättning. Könsroller ni vet... Sent from my GT-I9000
Det där stämmer nog tror faktiskt jag oxå, men nog är det väl ändå en kvinna som gömmer sig under namnet som TS har??
Det vill jag inte spekulera i Var enbart en filosofisk undran i huruvida vi män anpassar beteendet efter kön även på nätet trots att vi inte ser vare sig ansikte, kropp eller bröst. Detta går ju dock emot det faktum (enligt kvinnor) att vi är utseendefixerade djur. En gammal härlig kommentar: "Kvinnor på internet är en lögn" Sent from my GT-I9000
Helt klart så ligger det något i det tycker jag. Men man ska väl inte sia för mycket kanske när man egentligen inte vet
Och nu pajade jag den här tråden. TS får sig dock en underhållande läsning, och har trots allt redan fått svar på sin fråga Sent from my GT-I9000
Kan oxå ta på mig lite granna i hörnet för detta. Ber om ursäkt för det och som sagt får vi hoppas att att TS har fått svar på sin fråga.
Tack nu fungerar det. Scrollar... Ser att diskussionen tagit en helt annan väg. Kul! Jo jag ÄR kvinna och JA jag heter Sarah och bor till råga på allt i Göteborg. Har fått hjälp med min Galaxy förut på forumet och det är jag glad och tacksam för. Sarah
Härligt! Är du singel? Haha, var bara tvungen... nu när jag dragit tråden åt ett annat håll. Bra att du fick det att funka iaf. Kan erkänna att jag nu också lärt mig att ta bort bokmärken... Gött, som man la säger i Götlaborg!