Tänkte bara tipsa om kommande spelet Deliverace från svenska utvecklarna Pixelbite. Ser sjukt kul ut Youtube - Deliverace First trailer!
schysst spel helt i min stil! Även om jag spelar väldigt lite på mobilen en väldigt trevlig överraskning!
Snyggt! Påminner mycket om PC-spelet Ignition som man spelade sönder. Ser verkligen fram emot att få testa detta.
Undrar hur styrningen fungerar. Och vad det kommer kosta. Men det såg rejält trevligt ut, jag längtar efter en demo!
Befarar att det som visas upp är på iPhone och inte alls lika snyggt på Android... Men får hoppas att jag har fel.
Om man kikar på raging thunder 2 demot så tror jag nog inte att det är helt omöjligt att det är en androiddemo även på denna. men kanske bara på open gl 2 dvs 2.0+ android?
bara ren gissning från min sida matenrou. Jag har verkligen noll koll om det enbart kommer funka på dem nya mobilerna
mm, men det är ju så med OpenGL, den lär behöva 2.0 och jag har för mig att bara 1.1 fungerar på galaxyn :/
skulle va trist om så vore fallet. men det är de enklast spelet som jag fortsätter spela såsom Idemolished lr doodle jump.
Wow, liknar ju ironman racing: http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/simulations/games_i_o/ironman_offroad_racing.html Var ett grymt roligt spel, svårt dock. Klarade det aldrig.