Låter bra, dock så vägrar plattan ens se uppdateringen. Och om jag försöker använda det programmet avsedd för att upgradera plattan så måste jag hålla inne reset knappen, start knappen och minus volym knappen samtidigt som jag ska installera drivrutiner och flasha in den nya updateringen. Olyckligtvis så måste man använda minst tre händer för att göra detta.
Jo jag har ju förstås följt anvisningarna sidan gav mig, men det fungerar ju inte. Den hittade updateringen en gång, men då fick man svaret att paketet inte var giltligt, även om man laddade ned det från just den sidan du skickade.
Det står inte heller något om hur man kan underlätta eller ens lösa dessa problem på sidan eller manualen, om jag inte har missat något?
Men kort sagt, jag känner att plattan inte är värd att slitas med när det gäller en simpel uppdatering, inte bara det utan det ska bugga med grafiken när man bara ändrar I konfigurationerna. Jag vill nog ha något mer stabilt till mina föräldrar som inte lider av dessa barnsjukdomar :/
EDIT: Då testar vi igen och denna gången märkte jag att man var tvungen att använda .zip formatet för att plattan ska reagera på updateringen, men man får fortfarande samma "Error: Update is not valid!" fel!
Vad ska man göra?? Finns ingen sida som kan ge ett bra eller korrekt svar som löser problemet :S
Last edited: 10 december 2012