Hej.
När jag loggar in via facebook appen på min galaxy s2 så går det fint, jag ser nyhetsflödet å så direkt, men så fort jag går bakåt ett steg till huvud sidan där man väljer meddelanden, eller nyhetsflödet eller vänner eller vad man nu vill göra, å sen går tillbaka till nyhetsflödet eller meddelanden eller nåt så kommer det inte upp nånting, det står bara: Laddar....försök igen. Jag försöker uppdatera men det hjälper inte. Går jag ur fb appen och in igen så händer samma sak. Det är inte förrens jag loggar ur fb appen och loggar in igen som jag kan se nyhetsflödet igen. Men så fort jag går bak ett steg eller går ur fb appen (utan att logga ut) så fungerar det inte längre.
MEN, så testade jag för skojs skull att be en kompis logga in på sitt fb konto via appen på min mobil, och det funkade alldeles utmärkt, kunde gå ur o in igen utan problem, kunde gå bakåt å tillbaks till nyhetsflödet och alla händelser visas.
Varför funkar ej detta på mitt konto via fb appen på mobilen? Jag har gått in på min fb på datorn och rensat alla mina appar men det hjälpte inte heller. Jag har ominstallerat fb appen på mobilen och det hjälpte inte heller 
Jag förstår ingenting. All hjälp uppskattas.
Edit: Jag har inte rootat.
Last edited: 10 oktober 2011