jag letar efter en bra film att se, ska gärna vara en rulle med biljakt. har redan sett 2fast and 2furios filmerna och även gone in 60 seconds. jag söker även namnet på en film jag såg för längesen. det jag kommer ihåg av den var att det var 2 f1 bilar som racade igenom en stad typ
ne det var inte Ronin jag letade efter. dset var typ en kille på en fest efter ett f1 lopp som vart sur och satte sig i en f1 bil och stack medans en annan kille tog en annan f1 bil och stack efter honom,
Du har helt rätt ja. I Ronin så var det riktiga F1 förare som körde bilarna på inspelningen. Jag vet i alla fall vilken film du menar nu, ska bara komma på vad den heter. //Mattias
Tack Manny det var exakt den filmen jag letade efter fortsätt gärna använda tråden till att snacka film
Såg precis book of eli. Va lite skeptisk till att återigen se en film med temat alla-dött-ut-utom-ett-fåtal-på-jorden men den här va något riktigt annorlunda faktist. Ganska djup film (plus några schyssta fighting scener) Rekommenderas starkt
Kick Ass måste vara årets rulle. Jag blev lite halvt medtvingad på den för någon månad sedan. SF kör studentbio och några kompisar hade köpt en hög biljetter så jag hakade på. Hade inte en aning om vad den skulle handla om i förväg. Blev positivt överraskad där Det är ju knappast världens mest påkostade rulle, klyschorna haglar tätt de med. I början kan man nästan tro att det är Spindelmannen man kollar på. Men oj vilken action det är på sina ställen!
Måste även rekommendera filmen Führerns elit http://sv.wikipedia.org/wiki/Führerns_elit Mycket bra film!