Sant, dock hindrade inte det borderlinks att skicka mail och kräva penger, tror nån nämnde 61GBP. Dock vet jag inte vilka som betalade då det är som du säger. --EDIT-- https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=11566
Om CDON är lika vassa på att skicka ut förbeställda varor som de har rykte om sig att vara så har du säkert din telefon lagom till jul . De har ju fortfarande inte en aning om när telefonen kan tänkas komma....(och ja jag väntar på min därifrån också....)
Detta var ju bara för att Borderlinx får betala moms / tull från USA-England, vilket är billigare än USA-Sverige..
Dåligt formulerat kanske. Det jag menade var att det inte läggs på moms och tull när det passerar gränsen in till Sverige. Det är alltså handlaren som ansvarar för att momsen på produkterna betalas.
Jo dom har preliminärt datum 5/11 precis som ALLA andra, men eftersom det är preliminärt så sätter dom det inte på hemsidan. Helt rätt tycker jag då ingen har bekräftat datum, ändå så sätter komplett, inwarehouse o.s.v. datumet på hemsidan för att ragga kunder.
De svaren jag med flera har fått är att de inte vet när den kommer, inte att de har preliminärt den 5/11. Med det kan väl bero på vem på kundtjänst man frågar kanske...eller så är de rädda att tappa kunder om de fortsätter att inte veta och gissar därför på den 5:e...men men den som lever får se....
Sitter på nålar och har nuvarande mobilen i näven inför att DHL-snubben ska ringa.. Jag har INGET tålamod och bokstavligen HÄLLER i mig kaffe. Tycker synd om mina kollegor som måste jobba med mig idag.
Bestämde mig precis att chilla lite, kommer ha kvar min beställning på expansys och ha lite is i magen. Telefonerna kommer så småning om..
Jo jag jobbar oxå, men väntar inte på någon telefon PMa mig när du får din, kommer inte kunna sitta här hela skiftet
Btw, någon som vet om Superetrader drar pengarna direkt vid beställning eller om dom väntar tills paketet skall skickas?
Btw, glömmer alltid bort.. Skall man ladda mobilen det första man gör eller hur är de så man inte gör batteriet sämre..?