Fortfarande 11 på min, får min före häähä :/ Jävla surt detta... Men ringer du och avbeställer eller ska man chansa på mail? :s
Någonstans har jag hittat där det står att man kan annulera ordern. Men hittar fan inte det nu... konstigt!
Kabom.. 75 stycken telefoner kommer på TISDAG, dvs ingen telefon för oss som ligger sämmre än plats 150.. Expansys gick precis i graven för min del
Avbeställde expansys nu, ska jag vänta så kan jag likaväl vänta på en lur från komplett eller liknande.
haha ja, skickade ett mejl till dom och bad att dom skulle ta bort min order och det tog inte ens 10 sekunder innan dom hade svarat att dom tagit bort den. Där snackar vi service
haha nej då hamnar jag ju ännu längre ner i listan får förlita mig på cdon nu hoppas dom inte gör mig besviken nu bara
Bra dom där Expansys. "Din vara kommer skickas så fort du valt betalmedel". Valde betala vid dörren, nu helt plötsligt är den inte skickad utan den kommer in 6e november. Tur att man inte avbeställde från Webhallen.
Hah, Dom har inte svarat på mina mail från igår, Men att avbeställa gick på mindre än 15 min :/ Webhallen nästa då