Ni som har förbeställt hos ALL-TEKNIK kan skatta er lyckliga, då de fått iväg en första sändning telefoner till sina kunder. Och det verkar som ett jättetrevligt företag så jag satsar på dem och deras andra batch som jag tillhör inkommer troligen 2-3 november. Billigast i Sverige, och till synes fraktfritt!
Jag beställde den 19e september. JA - det står 5e november, men jag har som sagt fått konfirmerat att dom får in första rundan den 28e. Jag kan självklart inte garantera att man får telefonen på fredag om man beställer idag, speciellt från svenska sidan. Kundtjänst är öppen om man mailar...
Beställde för ca två veckor sen, och att telenor ringer upp berodde nog på att dom lagt bevakning på den åt mig. Sen ringer telenor lite då och då tycker jag och frågar om allt är bra och om man har några frågor.
Så du menar att dom vilken dag som helst kunde ringa dig och fråga hur det var med dig? haha ursäkta men det låter inte särskilt troligt
Lyx! Mig är det aldrig någon som ringer och undrar on allt e bra... Beställde oxå för typ 2 veckor sedan så det var ju potentiellt glada nyheter... Beställde du via webshoppen? /Nik
Skaffa eget kaffe och försvara det med en gaffel :3 En polare undrar varför jag ska ha en ny mobil haha... (har en N900) Min släkt lider av "bra att ha" syndromet och jag kanske har en liten uns av prylbög i blodet men men, vill ha ändån, plus att jag är nyfiken på android
Faktum är att när jag tänker efter så ringde nog Telenor mig typ 2 ggr under det första året och kollade läget... /Nik
Det är faktiskt sant fast dom frågar om jag är nöjd med dom som operatör osv. , kanske därför man har dom som operatör
Det låter nästan för bra för att vara sant. Men jag tror dig. Har ju själv telia och dom skulle nog aldrig få för sig att bry sig så mycket om sina kunder
"Vi hoppas den skall komma in nu under November. Ni kommer få ett mail så fort den blir leveransklar." Det var i från Katching. De verkar inte fått någon leverans från HTC bekräftad iaf. OT: Btw ligger på plats 42. Då borde jag väl få en i första sändningen? Eller vad tror ni?
QUOTE=phillan;300019]"Vi hoppas den skall komma in nu under November. Ni kommer få ett mail så fort den blir leveransklar." Det var i från Katching. De verkar inte fått någon leverans från HTC bekräftad iaf. OT: Btw ligger på plats 42. Då borde jag väl få en i första sändningen? Eller vad tror ni?[/QUOTE] Redan skrivit ang katshing, deras datum är v45 och det har dom fått av htc
Börjar bli lite småfrusterad nu faktiskt. Blir snart vanliga Desire istället, om nu någon kunde ha den på lager.
Redan skrivit ang katshing, deras datum är v45 och det har dom fått av htc[/QUOTE] Aha, kollar ganska ofta i tråden. Men om man är borta en timme så blir det ju en sida i forumet. Så hade väl missat de du skrev av katching. Sry Btw, konstigt att dom får så sent, trodde de var mer prioriterade
Vetefan om jag inte tyckt det var irriterande med någon okänd person som ringde upp mig på måfå o fråga hur jag mådde...
haha ja det har du rätt i, man vet ju innerst inne att dom skiter fullständigt i om du mår bra eller inte
Det är ju snarare så att operatören ringer upp och hör huruvida man är nöjd med abonnemanget. Ofta tjänar kunden på det eftersom det finns erbjudanden i sammanhang med dessa påringningar.