Pratade med Telenor idag ang en grej men passade på att frågade när dom får desire hd och dom sa den 3 ev den 4 nästa vecka
Nu blir jag lite lack på Telenor, jag beställde den 13e via internet och har inte fått något meddelande om att de har skickat den... Kundtjänst har bekräftat, vad vi skrivit här tidigare, att de har olika lager för kundtjänst och internet. Men de ska väl kunna använda först in först ut principen?!?! @ Knasens : Har du fått ngt kolli-id eller liknande? Dvs en faktiskt "bevis" från Telenors sida att de har skickat den, eller har de bara ringt? @ nikensie: Jag hoppas verkligen att vi får våra telefoner den här veckan! Men vi ska definitivt klaga om det är så att personer som beställt efter oss får telefonen före! (inget illa menat mot Knasens)
Då det är olika lager, får man nog räkna med att leveranserna kommer skilja sig åt ut till kunde beroende på vilket lager hos Telenor telefonen kommer från. Jag framförde senast idag att det är sjukt att de har olika lager och olika erbjudanden inom samma företag. Detta borde ändras till ett central lager där alla telefoner tas ifrån och det är först till kvarn som gäller
Jag vet inte vad ni har för erfarenhet av Pixmania, personligen har jag bara handlat där en gång för bra länge sedan och då funkade det bra. Men för att komma till saken, de skriver att de har DHD i lager se http://www.pixmania.se/se/se/760831...l?srcid=910&Partenaire=Prisjakt&CodePromo=oui och att man kan få en snabbleverans för 130sek genom UPS Express 24-48 timmar Har inte en aning som sagt om de verkligen har det utan informerar bara vad jag såg på deras hemsida. EDIT: Skrev fel på leveranstidsinfon från deras hemsida.
Det är riktigt surt och dåligt för den delen. Men har man innerligt tur så kommer den i slutet på denna men jag räknar med att jag har telefonen under nästa vecka. Gällande diskussionen med abonnemang så sa Telenor (när jag snackade med kundtjänst) att jag kommer få betala på mitt abonnemang där från de datumet jag valde som portering. Det hade inget med min leverans av telefonen att göra. Hur dumt det än låter så verkar de ta det som två olika leveranser särskilda från varandra...
Haha, 2010-09-15 *facepalm* EDIT: Den står iof det fortfarande på "Release Date" men där uppe vid boka knappen står nu beräkand leverans 3/11, förut stod det ingenting där tror jag. PS. Har beställt därifrån
vad jag fått höra och läst så ska man vara försiktig med pixmania... men det är upp till var och en, jag skulle däremot vänta och slå till hos någon annan.
Beställt förut från pixmania, valde dock att betala med postförskott pga viss kritik de fått. Men de var snabba, och är oftast billigast.
Jag har beställt av pixmania en gång och de klantade till det, jag beställde express leverans men trots att de hade varan i lager tog det TVÅ VECKOR innan jag fick min kära Archos...
Jag testar. Men det blev dyrt. Dom la till nån försäkring som inte går att ta bort. 6500 med frakt blev det. Men skitsamma tack för tipset
No worries Jag testade att gå vidare och som du säger så såg det ut som om det inte gick att ta bort det. Men läser man vidare i texten om "produkten" på Beställningsammanfattning-sida så kan man välja Tabort där. Väldigt otydligt så jag antar de har gjort det så för att dra in Men de har ju en kundtjänst 08-5199 2486 (Normal samtalstaxa) så du kanske kan ringa och avbeställa de grejerna?!