Rykates för några veckor sedan att de inte var google godkända därav förseningen. Men htc gjorde ett officiellt uttalande som förnekade detta och samtidigt som de sa att leveransen inte heller var försenad. Påtal om spännande så vann ja 75:- på en triss förut så ja hoppas ha lite tur med luren nu också
Ngn mer som har förhandsbokat via mediamarkt och hört nåt om leveransdatum? Det går inte scheisse-snabbt detta, låååång väntan...
Nej... det blir till att dra iväg ett sista mail till Telenor och ta reda på om det ar bekräftat att den INTE kommer under November... och försöka få reda på om detta är ett Telenor-problem eller ett HTC-problem, alltså att det drabbar alla men Telenor är ärliga nog att meddela oss i tidigt skede... Sen blir det till att installera den portade Desire HD ROM:en på min Nexus, klistra lite kartong runt kanterna, gröpa ur trackballen och LÅTSAS att man äntligen fått sin kära DHD. Mina Telenor-vänner, hör av er här om det dyker upp info så gör jag likadant... /Nik
fick mail svar från cdon att de inte har en aning när de får in den. när de vet så står på det på deras sida...
Tele2 har fått in DHD Verkar som Tele2 skeppar sina DHD from. 3 November. Goda nyheter! http://webbutiken.tele2.se/Kop-ny-mobil/htcdesirehd/?s=290
Old.. Var uppe igår och fem tusen person har säkert redan beställt därifrån. Haha tror du det lr? Lol han har ju trollat sönder hela jävla tråden om att han ska få sin dirr från sina polare på expert Natthumor att läsa faktiskt.
Skit också! Får försöka få tag på dom och se om man är garanterad en på säljdagen även om man beställer nu ändå.
pratade med telenor i eftermiddags i telefon och frågade när som ska börja levera, hon sa att den 15 nov ev ska dom börja skicka ut, men hade tydligen redan skicka ut en sänding, men samtidigt tyckte jag att hon pratade mot sig själv, för hon sa att dom fick inte skicka ut telefonen, efter som google inte hade godkänt programvaran i desire hd ännu, samtidigt beställde jag från tele2 och dom har den i lager och jag ska få den nästa vecka enligt tele2
Antagligen med tanke på att man verkligen inte uppfyller ICD-10 eller DSM-IV kriterierna på varken hebefren eller paranoid schizofreni efter några inlägg i en forumtråd.
Leveransen av HTC Desire HD är tyvärr försenad och beräknas komma in i första veckan i December synd för dom som beställt på Telenor amazon.co.uk, komplett, inwarehouse har alla 15:e november som release dag. tele2, webhallen (båda ändrade sina statusar IGÅR) har 3:e november elgiganten, pccity har 5:e november. siba släpper förmodligen samtidigt som elgiganten...hoppas jag på
Kontaktade dom direkt efter jag beställt en och dom har inget kösystem så hon kunde inte se eller garantera mig en den 3'e. Nått sånt.. Elgiganten här jag bor har iaf fått bekräftad leverans från centrallagret den 15'e November.
Komplett får in en massa telefoner imorgon, dom har dock slut på förhandsbokningarna så därför har dom flyttat fram datumet. Norska komplett uppger att dom har 754 beställningar i backlog men att alla dessa kommer täckas av batchen som kommer imorgon. Förmodligen gäller detta fler leverantörer också.
WTF, hoppas inte 3 gör samma sak, om jag inte får min telefon senast vecka 45 kommer jag avbeställa och skaffa Windows Phone 7 eller nåt.
Det är nästan så att du borde bli bannad eller något För övrigt så känns det på något sätt som att HTC har glömt bort Desire HD redan och satsar allt på Windows 7. Ser massor av reklam om deras nya Windows 7 telefoner, men inget om Desire HD. Lite synd.