Vissa har ju väntat på en EU-version av HTC Evo 4G längre än så.. Hade dock lite förhoppning om att en EU-version av Droid X också skulle komma men Motorola verkar inte riktigt bry sig om europa så mycket.
Ja det är verkligen synd att Motorola har gett upp allt vad Europa heter. Bara hoppas dom kan ändra sig om dom ser att android telefoner säljer bra även här
Det er godt vi er mange som venter - min Hero døde forrige uke - skjermen er plutselig feilkalibrert, og fargene er stort sett grønne og røde... - OG! Skjermen er oppned. Å installere nye roms fungerer heller ikke.... Så da var jeg også uten telefon, til denne kommer og redder meg
Fast till och resonera lite. Jag hade hellre väntat hela Oktober på DHD'n och låtit Google fixa alla felen via testerna dom kör, än att haft chansen att få en defekt vara. Oavsett om den släpptes 1a Oktober. Kvalitet > Väntan.
Lykke til med å finne noe relevant informasjon angående HTC og lanseringsdatoen for Desire HD i "tidningen"
Nog om annat, För att hålla oss lite on topic Vart har ni vakna skrivande människor beställt era telefoner ifrån? Om ni nu har..