Gjorde min 5:e beställning (de 4:a innan krånglade inte alls) från deras sida och nu ligger min telefon i ett paket hos en snäll UPS gubbe som knackar på imorgon... //Niklas (Mitt 100:ade inlägg!)
Jävlar vad många nöjda kunder Komplett lär ha. Man lyckas leverera alla förhandsbokningar + en jävla massa nytillkomna köp innan andra återförsäljare får något...
Kul för dig! Pixmania är inget alternativ för mig iaf. Inte efter att kundtjänsten visar prov på noll koll för vad man säljer, hemsida som är helt oorganiserad mm.. nej tack!
Konstigt att det är så otroligt olika erfarenheter... jag har normalt väldigt höga krav på Kundservice:ar... aldrig haft problem med Pixmania, och då har jag dessutom behövt skicka en telefon i retur. Sidan kan jag hålla med om att den inte är optimal, och jag gillar heller inte de artiklar som mystiskt dyker upp i varukorgen, men dom går ju ta bort... Samtalet idag när jag undrade om status var ypperlig service, full koll. Det är ju tyvärr mer än man kan säga om övriga leverantörer i den här tråden, vilket är riktigt trist! Hade gärna köpt den inhemskt... men jag orkar inte... //Nik
Saxat från wikipedia: Tradera är en webbplats för försäljning (för privatpersoner och företag) i auktionsform, Tradera tjänar pengar på avgifter och provision som säljaren får betala för sina auktioner samt reklam. Genom ett omdömesystem försöker man minimera kundernas risker. Webbplatsen bygger mycket på samma idéer som eBay. Ebay är också ägare till Tradera. Tradera har utvecklats till ett av de största näthandelsföretagen i Sverige. En auktionssajt alltså, den lär knappast stanna på det priset med andra ord...
När bokade du din där då? Jag bokade 10/10, så jag hade verkligen en anledning att gå ur om de första har skickats till de som bokade runt 16/9 nu.
Eftersom PhoneHouse nu har lagt upp telefonen i deras onlinebutik så att man kan beställa den där med abbonemang. Ungefär hur pass lång tid kan de tänkas behöva för att skicka skiten till en då om man har bokat idag ? Jag kan tänka mig att det blir en viss fördröjning pga abbonemanget men det borde väl inte ta flera veckor.. / Magnus
Wow im so impressed, thank you HTC Jag har haft denna dhd I en vecka nu och redan fått 2st firmware updates,great jippi Men allvarligt tycker jag telefonen blev ännu mer alert nu efter senaste uppdateringen av någon anlednig.. ja de är då för gulliga, nästan så de förtjänar en kram Sent from my Desire HD using Tapatalk
Jag hade följande korrespondans med Dustin: Hej Dustin! Jag beställde en HTC Desire HD den 23/9 och undrar när den kan tänkas bli levererad? Ordernummer: 1001xxxxx Allt gott! Svar: Hej, Hej vi ska få in en leverans som borde täcka din order, inom preliminärt ett par dagar. Vänliga hälsningar Mats Arvidsson Dustin home Sälj
Aaaah irriterande så nära men ändå så långt bort. Min dhd är på posten här i halmstad och jag måste vänta tills imon noooo, men snart snart har jag den