Idag är det ju den 3'e som enligt många är stora officiella Sverige releasedatumet där alla telefoner som legat på lager, alla telefoner som inte fått läggas upp i systemen nu får tas fram och skickas ut till alla som beställt. Har det hänt nån stor release idag?
Såja! Nu kom min oxå! För alla rävar som är kvar, vart en trevlig tid! Likaså alla nya på forumet, välkomna och hoppas ni är nöjd med Android. C
Grattis till alla er som har fått den redan det måste vara skoj Stanna gärna kvar på forumet och babbla om hur den är osv.. / Magnus
Jag med.... för mycket bitterhet här inne... Nu skall jag starta en tråd för förhandsbokningar av Expansys docka för DHD... //Nik
Det var du värd efter alla hit och dit! Grattis! Skriv sen gärna av dig vad du tycker i min intryckstråd!
Fick mail från dustin: Hej Vi fick in en beställning igår men den täckte tyvärr inte alla beställningar. Du ligger på runt 100 plats nu så borde kunna få den utskickad i nästa leverans dock har vi inte fått något leveransdatum på den. Med vänliga hälsningar Markus XXXXX Dustin/Dustin home Sälj ----------- Blääää... (Beställde 22 sep)
Nu har Webhallen tagit bort preliminära release datumet från hemsidan. Detta bådar inte gott. Skit också.
När beställde du din? Hoppas verkligen att det var innan 19/9 för annars blir jag lite sur då min order fortfarande är kvar på status "Ej levererad". Vad det gäller DanielMobs poster så håller jag med, riktigt dålig stil att hålla på att sprida information som han inte kunde stödja med några bevis. Väldigt tråkigt att en del personer här verkar ha lyssnat på trollet och avbeställt, nu hoppar antagligen DanielMob fram i kön och sitter där hemma, belåten med ett Dr.Evil-leende på läpparna. Tycker väldigt synd om er som avbeställt för bara några dagar sen! Usch.
Verkar som dom inte har helt koll..om dom fick 150 så borde ju jag som låg på plats 100 få en... om det inte är så att jag ligger på plats 100 efter dom skickat ut till 150..
Verkar väldigt konstigt. Jag som har köplats 50 har inte fått min skickad än så jag antar att det fortfarande finns hopp för dig också... Eller så har dem helt enkelt ingen koll alls.
Bokade för sent på Webhallen och de fick in för lite så klart så man fick ingen.... och så skrev de att det verkar som nästa leverans är i december. kul..