Jag fick tag i den enda dom fått på Teknikmagasinet i Sollentuna, idag vid 17:30-tiden. Det verkar som att de fått in sina ganska sent på dagen idag, han sa att även andra butiker hade den inne. Så förbokningarna på Dustin och Komplett är avbeställda.
CDON E-mail: Fråga 2010-11-03 08:44 Enl kompisar så har ni redan levererat ut de första mobilerna. Betyder alltså att jag får min denna vecka? Svar 2010-11-03 04:11 Hej Tobias, Tyvärr stämmer inte detta då vi ännu inte börjat leverera HTC Desire HD.
2st DHD skickade en från TPH och den andra från CDON. Nu får frugan en DHD istället för min gamla Desire. Om hon vill ha Desiren istället så får man lämna in en DHD till TPH butiken.
FYFAN VILKEN FUCKING JÄVLA TUR JAG HAR!!!!111ETTOR Gick in till Webhallen-butiken i stan idag och fick där svaret att de inte skulle få in någon DHD alls denna vecka...trodde inte riktigt på det så jag gick ut och ringde till kundtjänst och fick svaret att de skulle få omkring 50 st denna vecka, jag hade plats 130 i kön...frågade efter nästa leverans och de sa om en månad typ.. MEN! Jag sprang förbi Teknikmagasinet i Gallerian och fick där svaret från dem att de skulle få in ett exemplar på fredag, lixom resten av "Teknikmagasinerna" i sthlm. Jaaha okej då campar jag på torsdag då, tänkte jag, ska bara ringa runt till resten av sthlm butikerna för att bekräfta detta med fredagsleveransen. Och då, näst sista butiken jag ringer, så säger dom att de har en inne. EN INNE! Jag skriker åt dom att hålla den för jag kommer på stört. Och nu är jag en DHD ägare Första intryck: har inte startat den än men alla som säger att skärmen är för stor fattar ingeting enligt mig, jag har väääldigt små händer (kompenserar med stor näsa) och den sitter som en smäck i handen! Peace!
CDON har koll eller? CDON E-mail: Fråga 2010-11-03 08:44 Enl kompisar så har ni redan levererat ut de första mobilerna. Betyder alltså att jag får min denna vecka? Svar 2010-11-03 04:11 Hej Tobias, Tyvärr stämmer inte detta då vi ännu inte börjat leverera HTC Desire HD.
Gick att välja faktura, kortbetalning och delbetalning. Vid faktura samt delbetalning gjorde de en kreditupplysning.
Livstecken? Nja, man får ju maila och tjata för att få veta nåt om ens order. Vad i helvete? Säljer dem över disk men inte över webb? Känns ju som att de som en, relativt stor nätbutik, borde serva på nätet först och främst. Jävla...
Tror att Webhallen har sålt dem mobilerna dem fick in till sina vänner och bekanta, så jävla besviken, jag måste ha varit bland dem första i sverige att boka där, ändå fick jag inget. Jävla mygelföretag, brukar annars handla där men sista gången nu.
Förstår inte varför folk inte läser tidigare inlägg -_-, Alla som beställde sin DHD tidigt ifrån webhallen kommer kunna hämta ut den imorron. Detta är info som kommit ifrån webhallens kundtjänst idag kl 15.50.
"Hejsan, Vi fick hem dem för en halvtimma sen faktiskt! De ligger på 5649 kronor. Välkommen in! Med vänliga hälsningar/Best regards XXXXX Informationen Mediamarkt XXXX Media Markt XXXXX XXXXX Sweden Telefon: XXXXXX www.mediamarkt.se " Vilken färg har dom? någon som vet?
Trist att du får fel info, du har nog råkat ut för någon extraanställd eller så. CDON.com har börjat leverera ut DHD, hur vet jag det, för att jag fått min av dom
Tycker inte vi skall hänga budbärarna, varför jag mailat direkt till HTC för att få höra deras åsikt. Återkommer om jag får något svar.
Jävla skitsnack sluta trolla. Jag beställde också 16/9 och till mig sa dem att jag INTE kommer att få någon telefon. Vadå menar du att dem ändrat sig nu? /besviken webhallen kund.
Knappast så att det varit värt att förbeställa denna telefon, snarare längre väntan än tvärtom. Hade man haft facit i hand hade man ju väntat tills butikerna fått in sina exemplar och sen åkt och hämtat en direkt.